וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולק: "בכלל לא ציפיתי לעזוב את פורטו"

החלוץ, כמו כולם, הופתע ממעברו לזניט בסכום עתק של 50 מיליון יורו. "רק השבוע הצהרתי שאקח אליפות נוספת בפורטו"

חלון ההעברות במרבית הליגות באירופה נסגר ביום שישי האחרון, אך ברוסיה הוא נותר עדיין פתוח, מה שהניב אתמול (שני) את אחת ההחתמות המפתיעות והגדולות של השנה, לפחות מבחינה כספית. החלוץ הברזילאי הולק, שהפך לאחד מסמליה של פורטו הפורטוגלית בשנים האחרונות, נרכש על ידי זניט סנט פטרסבורג בסכום מדהים שנאמד בכ-50 מיליון יורו.

היום מתברר כי אפילו הולק עצמו היה מופתע לנוכח ההתפתחויות המהירות שגרמו להעברתו לרוסיה: "לא ציפיתי לזה בכלל. אחרי המשחק עם פורטו ביום חמישי עוד אמרתי שאישאר בפורטו ואעזור לה להשיג אליפות שלישית ברציפות, אבל לפתע הסוכן שלי התקשר ואמר שההעברה נסגרה", אמר החלוץ האימתני בן ה-26. "לא הייתה לי סיבה טובה לעזוב, אבל הבנתי שפורטו וזניט הגיעו להסכמה ביניהן. זה יהיה צעד טוב עבורי, עבור זניט וגם עבור פורטו, שאני רוצה להודות על כך שפתחה לי את הדלת ביבשת אירופה. הייתי מאושר בפורטוגל".

"זה ניצחון נוסף, כמו גם צעד חשוב מאוד בקריירה שלי" הוא הוסיף. "אני רוצה להיות שמח בזניט וברוסיה כפי שהייתי בפורטוגל, ומובן שאני רוצה להמשיך באותו קו, של לזכות בתארים ואליפויות כמו שהשגתי עם פורטו", סיים החלוץ, שחוזהו בקבוצה הרוסית יפוג רק בשנת 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully