וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות: ואן דר ויל בפ.ס.ז', מיירלש בפנרבחצ'ה

הקבוצה הכי עסוקה בחלון ההעברות רכשה את מגן אייאקס תמורת שישה מיליון יורו. הפורטוגלי חתם לארבע שנים בטורקיה

הולק תפס את כל הכותרות באירופה בעקבות עסקת הענק במסגרתה עבר לזניט סנט פטרסבורג הרוסית, אבל גם עשירה אחרת המתכוננת לליגת האלופות, פריס סן ז'רמן, השלימה את מסע הרכש שלה עם החתמתו של המגן גרגורי ואן דר ויל. ההולנדי חתם לארבע שנים וילבש את החולצה מספר 23. סכום ההעברה לא פורסם, אך על פי הערכות מדובר בסכום צנוע במונחים של פ.ס.ז' - שישה מיליון יורו בלבד.

ואן דר ויל בן ה-24, שכיכב בשנים האחרונות באייאקס ומאז הבכורה ב-2007 רשם 137 הופעות בכל המסגרות, עבר את הבדיקות הרפואיות בפריס כבר ביום שבת, אבל ההודעה הרשמית על רכישתו יצאה רק היום (שני). ההולנדי, שנופה מסגל נבחרתו על ידי לואיס ואן חאל מכיוון שלא השלים את המעבר בזמן, יתחרה על עמדת המגן הימני עם הקפטן כריסטוף ז'אלה.

בכך מצטרף ואן דר ויל לאסקיאל לאבצי, זלאטן איברהימוביץ', טיאגו סילבה ומרקו וראטי שנרכשו על ידי פריס סן ז'רמן במהלך הקיץ. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי קטעה ביום ראשון רצף של שלוש תוצאות תיקו, כשזלאטן כבש צמד ב-1:2 על ליל והעניק למיליארדרים ניצחון בכורה העונה.

גם בטורקיה החלון פתוח ופנרבחצ'ה התזחקה עם החתמתו של ראול מיירלש לארבע שנים. הקשר הפורטוגלי נרכש מצ'לסי תמורת שמונה מיליון ליש"ט, בדיוק שנה אחרי שהבלוז רכשו אותו מליברפול תמורת 12 מיליון ליש"ט. מעמדו של מיירלש בסטמפורד ברידג' נחלש במיוחד לאחר עזיבתו של אנדרה וילאש בואש בחודש מרץ. תקופה ארוכה נקשר שמו למעבר אפשרי ובסופו של דבר, הפורטוגלי ימשיך את הקריירה בטורקיה אצל הקבוצה שתשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית. מיירלש הוא השחקן הרביעי שמשוחרר מהסגל של אלופת אירופה בימים האחרונים אחרי גאל קאקוטה, מייקל אסיין ויוסי בניון.

* ליון שחררה את הבלם הוותיק כריס והשחקן בן ה-35 חתם לעונה אחת בגלאטסראיי. אם ישלים 25 הופעות, חוזהו יוארך אוטומטית בעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully