וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחון ראשון לפ.ס.ז', צמד לזלאטן

סגנית האלופה ניצחה 1:2 בחוץ את ליל, השבדי כבש פעמיים תוך 20 דקות. מארסיי שמרה על הפסגה אחרי 1:3 על ראן

המחזור הרביעי בצרפתי הגיע לשיאו הערב (ראשון) עם המשחק בין ליל לפריס סן ז'רמן, כאשר סגנית האלופה סוף סוף טעמה את טעמו של ניצחון כשאחרי שלוש תוצאות תיקו, היא גברה 1:2 בחוץ על ליל. בינתיים מארסיי ממשיכה בשלה עם אנדרה פייר ג'יניאק הלוהט והיא עדיין עם מאזן מושלם אחרי 1:3 ביתי על ראן. לעומתה, בורדו מאבדת גובה עם תיקו שני ברציפות, הפעם 1:1 דרמטי מול ניס.

ליל - פריס סן ז'רמן 2:1

הקבוצה מהבירה אמנם לא הציגה כדורגל גדול, אבל הייתה תכליתית מאוד הערב ומתוך שלוש הבעיטות שלה לכיוון המסגרת, היא דייקה פעמיים. עדיין ללא טיאגו סילבה, פ.ס.ז' נכנסה לעניינים כבר אחרי דקה כשז'רמי מנז מצא את זלאטן איברהימוביץ' שדייק בבעיטה וכבש את השער המוקדם. רק 11 דקות חלפו וליל חזרה למשחק. כדור קרן של דימיטרי פאייה מצא את אורליאן שג'ו שנגח פנימה מקרוב. שחקניו של קרלו אנצ'לוטי המשיכו לחפש את השער, ובדקה ה-21 זלאטן כבש את השני קיבל מחאבייר פסטורה ושיגר בעיטה מחוץ לרחבה פנימה. בזכות הניצחון, האורחים טיפסו למקום התשיעי, בעוד ליל ספגה הפסד ראשון ונמצאת במקום ה-12. זלאטן יכול להיות גאה בעצמו, יש לו כבר ארבעה שערים במאזן.

צפו בתקציר המשחק

מארסיי - ראן 1:3

למרות קיץ רגוע ומטרות צנועות, הקבוצה של אלי בופ רצה נהדר ועדיין לא שמטה נקודה בארבעה מחזורים. הרכש קאסים עבדאללה פתח לראשונה בעמדת המגן הימני, אך השער הראשון של מארסיי הגיע מהמגן השמאלי ז'רמי מורל שנהנה מבישול של מתיו ולבואנה בדקה ה-35. ז'וליאן פרה איזן בדקה ה-57, אבל אנדרה פייר ג'יניאק הוסיף שער ליגה שלישי למאזנו בדקה ה-83 ושער עצמי של רומן דנזה בתוספת הזמן חתם את תוצאת המשחק.

בורדו - ניס 1:1

המארחים פתחו עונה עם שני ניצחונות רצופים ויוצאים לפגרת הנבחרות עם שתי תוצאות תיקו רצופות. ניס של קלוד פואל עם תיקו שלישי ברציפות, אותו חילצה ממש בקושי. האירועים המרכזיים במשחק ארעו בחצי השעה האחרונה. זה החל עם הרחקה של לודוביק סאנה המקומי, במה שלא מנע מבורדו לעלות ליתרון מנגיחה של המחליף הנרי סבה בדקה ה-86. ניס לא ויתרה, ובתוספת הזמן היה זה מהמאן טראורה שהבקיע את השוויון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully