וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עדן בן בסט כבש שער בכורה בניצחונה של ברסט

החלוץ פתח לראשונה בהרכב והבקיע ב-1:2 הדרמטי על טרואה. ליון בפסגה אחרי 2:3 על ולנסיין, ניצחון ראשון למונפלייה

המחזור הרביעי בליגה הצרפתית יצא הערב (שבת) לדרך, והניב את שער הבכורה של עדן בן בסט העונה, כשהחלוץ הישראלי כבש ב-1:2 הביתי של ברסט מול טרואה. מי שעלתה זמנית לפסגת הטבלה היא ליון, שנפרדה מהוגו לוריס וניצחה 2:3 את ולנסיין. האלופה מונפלייה חגגה ניצחון בכורה עם 1:3 בסושו, בעוד טולוז חילצה 1:1 בבית מול ריימס. המחזור יימשך מחר עם שלושה משחקים נוספים, וביניהם הקרב האדיר בין ליל ופריס סן ז'רמן, והניסיון של מארסיי לשמור על מאזנה המושלם כשתארח את ראן.

שוער נבחרת צרפת הוגו לוריס נפרד מאוהדי ליון. Laurent Cipriani, AP
נפרד מאוהדי ליון. הוגו לוריס/AP, Laurent Cipriani

ליון - ולנסיין 2:3

אחרי ששמטה שתי נקודות יקרות בשבוע שעבר מול אוויאן, שבה יריבת עירוני קרית שמונה בליגה האירופית למסלול הנצחונות, על אף היעדרותם של ליסנדרו לופס ויוהאן גורקוף הפצועים. דווקא האורחת הפתיעה ועלתה ליתרון, כשגאל דאניק הגביה כדור קרן ומצא את ראשו של ז'יל, שנגח והכניע את רמי ורקוטר שהחליף את הוגו לוריס שעזב לטוטנהאם, וקבע 0:1. מישל באסטוס, שפתח טוב מאוד את העונה ונותר במועדון למרות התעניינות מהפרמיירליג, כבש בפעם השלישית ברציפות והשווה ל-1:1 בדקה ה-18, עם השער הראשון שוולנסיין ספגה העונה. בפטימבי גומיס השלים מהפך עם פנדל בדקה ה-21, ובדקה ה-66 קלמון גרנייה כבש את השלישי, עם בעיטה פנטסטית מ-20 מטרים. ולנסיין, אחת מהפתעות העונה עד כה, עוד הצליחה לצמק מרגליו של גרגורי פוז'ול בדקה ה-76, אך לא יותר והיא עדיין ללא ניצחון בסטאד דה ז'רלאן מאז 1977.

ברסט - טרואה 1:2

עדן בן בסט פתח לראשונה העונה בהרכב של לנדרי שובאן, והחזיר למאמנו החדש עם שער בכורה ב-90 הדקות שקיבל על המגרש, כשברסט רשמה ניצחון דרמטי במגרשה הביתי. כבר בדקה ה-11 קיבל בן בסט כדור ברחבה מבנואה לסואמייה, ומחמישה מטרים שלח תוך כדי גלישה כדור שטוח לרשת של יוהאן תוראם. העולה החדשה חיפשה את השוויון וגם השיגה אותו בדקה ה-66 מרגלי מוניר אובאדי, אך עמוק בתוך תוספת הזמן הרכש ז'ופרה דרניס הכריע את המשחק כשהשתחרר משני שחקנים והפציץ לחיבורים מ-16 מטרים.

סושו - מונפלייה 3:1

אפשר להגיד מזל טוב לאלופת צרפת, שחיכתה עד למחזור הרביעי כדי לרשום את ניצחון הבכורה שלה העונה. לשמחתה, לוח המשחקים סידר לה לפני פגרת הנבחרות את סושו החלשה, שנותרה ללא נקודות בעקבות הפתיחה העלובה שלה לעונה. מונפלייה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-16, כשיונס בלהנדה דייק מהנקודה הלבנה לאחר שהוא עצמו הוכשל על ידי השחקן בעל השם האקזוטי, יאיא בננה. סלואן פריבה צימק בדקה ה-63 אחרי כדור חופשי של סבסטיאן רודה, אך רמי קאבלה סגר עניין עם השלישי של מונפלייה בדקה ה-78.

משחקים נוספים:

אז'קסיו - אוויאן 0:2
לאז'קסיו: קארל מג'אני (20), ז'והאן קבאלי (42)

באסטיה - סנט אטיין 3:0
לסנט אטיין: רנו קוהאד (11), פייר אובמיאנג (26), ז'וסואה גילאבוגי (89)

לוריין - נאנסי 0:3
ללוריין: לודוביק ז'ולי (20), לאמין קונה (35), אלן טראורה (85)

טולוז - ריימס 1:1
לטולוז: וויסאם בן ידר (88). לריימס: איימן אבדנור (56, עצמי)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully