וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי מיליטו: "מסי לעולם לא היה פועל כמו רונאלדו"

הבלם הילל את חברו לנבחרת ארגנטינה וברצלונה לשעבר, ועקץ את הפורטוגלי: "כדי לנצח צריך חדר הלבשה בו כולם שווים"

חילוקי הדעות בין כריסטיאנו רונאלדו וריאל מדריד ממשיכים להכות גלים בכדורגל האירופי, והיום (רביעי) הגיע תורו של בלם נבחרת ארגנטינה לשעבר גבי מיליטו להתייחס לפרשה המסעירה. יש לציין כי מיליטו, שסבל מפציעות רבות בשנים האחרונות ונאלץ לפרוש בקיץ כשהוא בן 31 בלבד, בילה ארבע עונות בברצלונה, ולכן הדעה שלו לא מאוד מפתיעה.

"אני מכיר את ליאונל מסי, והוא לעולם לא היה עושה דבר כזה", אמר הבלם, שהגיע לקאמפ נואו ב-2007 ועזב 2011. "המפתח להצלחה בברצלונה, מעבר לשיטה המצוינת, מאמנים מצוינים ושחקנים מצוינים, היה האחווה בין כולם שהיתה, וממשיכה להתקיים במועדון. כדי לנצח צריכים חדר הלבשה טוב, בו אף אחד לא חושב שהוא יותר טוב מהאחרים".

כמו כן, מיליטו אף משוכנע כי למסי מגיע לזכות בכדור הזהב על חשבון רונאלדו: "עבורי, השחקן הכי טוב בעולם הוא ליאו. הוא שחקן מיוחד, זה שעושה את ההבדל. הוא הטוב ביותר בעולם כיום, ואויל אפילו בכל הזמנים". לבסוף נשאל בלם העבר על טיטו וילנובה, והשיב: "אין לי ספק ביכולתו. אני מקווה שזו תהיה עונה גדולה עם תארים רבים, כי צריך להמשיך את הפרויקט הפנטסטי הזה".

רונאלדו עצמו, כידוע, נמצא עם נבחרת פורטוגל במחנה אימונים לקראת מוקדמות מונדיאל 2014 מול לוקסמבורג, ועל פי חבריו לנבחרת הוא לא נראה עצוב במיוחד. "אני לא רואה בו שום שינוי", אמר רובן אמורים, קשר בראגה. "הוא מתנהג לגמרי כרגיל. האווירה כאן היא מצוינת. רונאלדו הוא מנהיג טבעי, והוא מהווה דוגמא עבור כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully