וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורובאסקט: נצחונות לסרביה ומונטנגרו

היריבות של ישראל לא התקשו מול סלובקיה ואסטוניה בהתאמה. החדשות הטובות עבור שיבק: גרמניה ניצחה את בולגריה 69:79

בזמן שנבחרת ישראל עשתה את המוטל עליה והביסה הערב (רביעי) 75:92 את איסלנד ביד אליהו, התקיימו שלל משחקים נוספים במסגרת מוקדמות יורובאסקט 2013 בסלובניה, חלקם עם השפעה ישירה על גורל אריק שיבק ושחקניו.

בבית של הנבחרת לא היו הפתעות. מונטנגרו המצונית שמרה על מאזנה המושלם כשגברה גם על אסטוניה, 67:76, עם 14 נקודות של ולאדימיר דאסיץ'. סרביה, איתה תיאבק ישראל על המקום השני בבית במשחק האחרון של הקמפיין, דרסה בקלילות את סלובקיה החלשה 62:87. נמניה נדוביץ' המוכשר הוליך את המנצחים עם 20 נקודות, מילאן מצ'באן הוסיף 4 נקודות ו-8 ריבאונדים.

כידוע, בנוסף לשתי הנבחרות הראשונות מכל בית, ארבע הנבחרות עם המאזן הטוב ביותר שיסיימו את שלב הבתים במקום השלישי, יעפילו גם הן לאליפות בקיץ הבא. אחת היריבות הגדולות ביותר של ישראל במאבק האפשרי הזה היא בולגריה, שנכנעה הערב 79:69 לגרמניה המושלמת, שהופיעה למוקדמות ללא דירק נוביצקי ורובין בנצינג אך קיבלה 16 נקודות מטיבור פלייס והייקו שפרציק. בכך צנחו הבולגרים למאזן שלילי של 4:3, בעוד לישראל, כידוע, יש מאזן של 3:4.

במשחק נוסף בבית ב' קיוותה ישראל לניצחון של שבדיה על אזרבייג'ן, אלא שהאזרים, שמפתיעים עד כה במוקדמות, ניצחו 76:82 ועלו למקום השני בבית.

במשחק המרתק ביותר הערב ניצחה איטליה 82:83 את טורקיה, לאחר שכבר חזרה מפיגור בן 18 נקודות, ונהנתה מסל ניצחון של לואיג'י דאטומה 7 שניות לסיום. לאיטלקים מאזן מושלם של 0:7 בפסגת בית ו', בעוד טורקיה נמצאת במקום השלישי בלבד, עם מאזן של 3:3, ומקומה ביורובאסקט בספק גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully