וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "השחקנים שעלו מהספסל ניצחו את המשחק"

5.9.2012 / 23:03

בנבחרת פירגנו אחרי איסלנד. שיבק: "קודם צריך לנצח את סלובקיה ואח"כ נצא לבלגרד, למגרש הכי קשה באירופה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת הכדורסל של ישראל אמנם לא רשמה תצוגה מרשימה, אבל גברה הערב (רביעי) על נבחרת איסלנד בדרך לניצחון חמישי ולמאזן 3:5 בבית א' במוקדמות אליפות אירופה 2013. השחקנים של אריק שיבק פתחו את המשחק בצורה מנומנמת, ופיגרו בתשע נקודות ברבע הראשון, אבל במחצית השנייה התעוררו ושייטו לניצחון קל מול יריבה צנועה בכשרון וביכולת. ביום שבת תארח ישראל את סלובקיה וביום שלישי היא תתארח אצל סרביה, למה שנראה כרגע כמאבק על המקום השני.

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, אריק שיבק. קובי אליהו
השחקנים מרגישים את העייפות. שיבק/קובי אליהו

"אני מרוצה מהתוצאה, לא כל כך מהמשחק, אבל חשוב שניצחנו. שיחקנו היום עם 11 שחקנים, גם בגלל עומס וגם בגלל שחיפשתי את ההרכב שייתן את הדחיפה והריצה", אמר אריק שיבק בסיום, "אנחנו נמצאים בעומס משחקים עצום, 10 משחקים ב-28 יום, זה קשה. השתמשתי במירב השחקנים עד שמצאנו את ההרכב שנתן את הדחיפה", ,

שיבק הוסיף: "עכשיו צריך לנצח את סלובקיה ואז אנחנו הולכים למגרש הכי קשה באירופה, בבלגרד. מול סרביה נצטרך להראות רמה אחרת וגם נראה את זה. המשחק שם זה משחק שאתה גאה להיות בו. כיף להיות חלק מהאירוע הזה, מול 20 אלף צופים".

עידו קוז'יקרו בן ה-34, שעד עכשיו מיעט לקבל הזדמנויות בקמפיין, מצא את עצמו הערב במשך 11 דקות על המגרש ובסיום הוא קיבל מחמאות מכל השחקנים וגם משיבק. "אנחנו קורעים את התחת כבר חודשיים", אמר השחקן הוותיק, "יש הרבה שחקנים טובים וכל אחד מקבל הזדמנות מתישהו. עשיתי היום את מה שאני צריך לעשות ואני שמח שזה עבד".

עומרי כספי ניסה להסביר את הפתיחה הלא משכנעת של הנבחרת למשחק: "לעייפות היה חלק, בטח בחצי הראשון. היה לנו משחק לא פשוט, צריך לזכור שאנחנו משחקים 13-14 משחקים בחודש, אבל יש לנו שחקנים שבאים מהספסל והיום הם באו וניצחו את המשחק בשבילנו. נתנו לי את השחקן המצטיין, אבל זה מגיע לעידו. אם מסתכלים אחורה על הקמפיין, במשחק אחד פישלנו, נגד אסטוניה בארץ, אבל זה בסך הכל קמפיין טוב".

מאמן איסלנד, פטר קביסט: "אני מרוצה מהמחצית הראשונה ובמיוחד מהרבע הראשון. שיחקנו את המשחק בצורה אגרסיבית והרבע הראשון היה הכי טוב שלנו במוקדמות. במחצית השנייה היתרון האיכותי של ישראל בא לידי ביטוי, הם מצאו את החסרונות שלנו, וליאור אליהו, טיוס וכספי הענישו אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן נבחרת איסלנד בכדורסל, פטר קביסט. קובי אליהו
מרוצה מהרבע הראשון "הטוב ביותר שלנו במוקדמות". קביסט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully