וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אתם השחקנים והבמאים, תחליטו איך הסרט ייראה"

5.9.2012 / 22:19

שחקני הנבחרת נחתו בבאקו והגיעו למלון, גוטמן ערך אסיפת מוטיבציה. שחקן: "לפי כמות האבטחה, כנראה שהגענו למלחמה"

אחרי שנחתה מוקדם יותר היום (רביעי) בבאקו לקראת המשחק מול אז'רבייג'אן, נבחרת ישראל התמקמה במלון ומחר תערוך הכנות אחרונות לקראת המשחק ביום שישי. הנבחרת זכתה לאבטחה כבדה, בהתאם להוראות משרד הביטחון שהגביר ביממה האחרונה את האבטחה סביב ישראלים בחו"ל בגלל התראות. "לפי כמות האבטחה סביבנו, כנראה הגענו למלחמה. הכי חשוב שהמלחמה האמיתית תהיה על המגרש", אמר שחקן בנבחרת לאחר הנחיתה.

המאמן אלי גוטמן ערך לשחקנים אסיפת מוטיבציה קצרה בת 15 דקות. "תאמינו בעצמכם, זאת הדרך וזאת החשיבה. אתם השחקנים והבמאים ובהתאם לכך תחליטו איך הסרט ייראה", היה תקציר הדברים שהשמיע לשחקנים. מחר בערב תקיים הנבחרת מסיבת עיתונאים ולאחריה ייערך האימון המסכם. כזכור, הבוקר תורגל שוב מערך דומה בחלק ההתקפי, הכולל את חן עזרא, איתי שכטר, מאור מליקסון ותומר חמד. המאמן ערך שינוי אחד בחלק ההגנתי כשהחליט לספסל את אלמוג כהן ובמקומו לשחק עם גל אלברמן. יואב זיו צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. גם יוסי בניון וגילי ורמוט יפתחו על הספסל. גם באימון המסכם יושם דגש מסוים על מצבים נייחים בהגנה. כמו כן, גוטמן הזהיר את השחקנים מהמהירות של האזרים בחלק הקדמי.

ההרכב המשוער: דודו אוואט; יובל שפונגין, דן מורי, איתן טיבי, יואב זיו; גל אלברמן, ביברס נאתכו, חן עזרא, איתי שכטר, מאור מליקסון; תומר חמד.

גל אלברמן תורגל בהרכב, גוטמן הזהיר את השחקנים מהקרנות

יואב זיו מסביר לכל מי שלא מרוצה ממנו, מה מוצאים בו המאמנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully