וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אלברמן תורגל, גוטמן הזהיר מהקרנות

5.9.2012 / 11:07

מאמן הנבחרת שינה את ההרכב מאמש כשהוציא את אלמוג כהן. באסיפה הסביר: "רוצה צפיפות באמצע", ועבד על מצבים נייחים

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן תירגל הבוקר (רביעי) את גל אלברמן בקישור האחורי של הנבחרת במקום אלמוג כהן, זאת לקראת המשחק ביום שישי מול אזרבייג'אן בפתיחת מוקדמות הגביע העולמי. מדובר בשינוי היחיד שערך המאמן בהשוואה להרכב שתורגל אתמול, ובו כלל את יואב זיו ויובל שפונגין כמגנים, איתן טיבי ודן מורי כבלמים, ובקישור האחורי את ביברס נאתכו לצידו של כהן, שכאמור לא יפתח בהרכב.

גם בקישור ההתקפי לא נרשם שינוי: חן עזרא ואיתי שכטר המשיכו לשחק באגפים, כשמאור מליקסון ותומר חמד המשיכו להיות הבאנקרים של המאמן בחלק הקדמי. המשמעות היא שיוסי בניון וגילי ורמוט יפתחו על הספסל. "אני מבקש שתהיו צפופים באמצע", אמר גוטמן לשחקנים, ובהמשך עבד על מצבים נייחים, והוסיף: "לאזרים יש תרגיל קבוע בקרנות, ראינו אותו ותהיו מוכנים אליו".

הקשר ליאור רפאלוב יישאר בישראל ובכך הוא מצטרף לרשימת הפצועים שכוללת את הליגיונרים רמי גרשון, בירם כיאל, ערן זהבי ואליניב ברדה. ביום ראשון יעבור רפאלוב מבחן כשירות וייבדק על ידי הצוות הרפואי. בנבחרת העריכו בזהירות שהשחקן יהיה כשיר למשחק מול רוסיה. כזכור, טל בן חיים לא ישחק מול אזרבייג'אן בגלל הרחקה, מה שמאלץ את המאמן לפתוח עם מורי לצד טיבי. שיר צדק יפתח על הספסל.

לאחר האימון, הנבחרת עשתה את דרכה לנמל התעופה ותמריא לבאקו, שם תערוך את הכנותיה לקראת המשחק. מחר בשעות אחר הצהריים היא תערוך את מסיבת העיתונאים ולאחר מכן תתאמן באיצטדיון טופיק בחראמוב. במוצאי שבת תחזור הנבחרת לישראל ומשם תמשיך ישירות למלון דן אכדיה על מנת להתחיל בהכנות למשחק מול רוסיה ביום שלישי.

ההרכב שתורגל: דודו אוואט; יובל שפונגין, דן מורי, איתן טיבי, יואב זיו; גל אלברמן, ביברס נאתכו, חן עזרא, איתי שכטר, מאור מליקסון; תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully