וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מליקסון היה מאוכזב מהסירוב לשחררו, אבל הוא לא כעס"

סוכנו של קשר ויסלה קרקוב הכחיש את הדיווחים שהחרים את המשחק מול פולוניה: "הוא ילד מחונך ששירת שלוש שנים בצבא"

מאור מליקסון הצליח לעורר סערה קטנה בפולין בסוף השבוע האחרון כשלא שיחק בהפסד הביתי של ויסלה קרקוב לפולוניה ורשה (3:1). הקשר הישראלי התלונן על כאבים בגב, בעוד שהתקשורת המקומית טענה שהוא החרים את המשחק בשל סירובה של ויסלה למכור אותו לסלטיק ברגעים האחרונים של חלון ההעברות ביום שישי.

סוכנו של מליקסון, דודו דהאן, הכחיש את הדיווחים כשהתראיין לתקשורת הפולנית ואמר: "זה לא נכון, הוא לא שיחק בגלל פציעה בגב. מבחינתו זו זכות לשחק עבור ויסלה, ואלמלא העניין הכלכלי הוא היה מוכן לשחק בקבוצה אפילו עד סוף הקריירה. הבעיה היא שלויסלה יש בעיות כספיות, אז אני מנסה למצוא לו קבוצה אחרת, ובחלון ההעברות בינואר זה יהיה עוד יותר קשה".

"ויסלה רצתה יותר מדי כסף עבורו, אבל מאור לא כעס", המשיך דהאן. "הוא אולי היה מאוכזב, אבל הוא קיבל את החלטת המועדון. הוא מקצוען ולזעום על הקבוצה שלו זו לא הדרך שלו. כששחקן חותם על חוזה בקבוצה הוא צריך לקבל את ההשלכות של ההחלטה שלו כמו גבר ולא להתנהג בפחדנות, כמו ארנב או שפן. כל עוד יש למאור חוזה בויסלה, הוא ייתן לה 100 אחוז".

"למאור מעולם לא היו בעיות עם המועדון", הוסיף דהאן. "אולי אם היה מדובר בשחקן אחר היה נוצר מתח, אולי אם זה היה שחקן מהבלקן, אבל בהחלט לא מאור מליקסון! הוא ילד מחונך ששירת שלוש שנים בצבא הישראלי. תשאלו את חבריו לקבוצה מה דעתם עליו, הוא השחקן הכי צנוע בחדר ההלבשה. המשחק מול פולוניה הראה עד כמה מאור חשוב לויסלה, והוכיח איך היא נראית איתו ובלעדיו".

כשנשאל האם למרות הפציעה מליקסון ישחק עם נבחרת ישראל באזרבייג'אן מחרתיים אמר דהאן: "אולי, אני לא יודע. הוא עדיין סובל מכאבים בגב, אבל מצד שני זה משחק חשוב מאוד לישראל, ואני לא חושב שהוא ירצה להחמיץ אותו".

בפולין טענו: מליקסון החליט לא לשחק בשל תסכולו

ובפולוניה: אבירם ברוכיאן נשלח לשחק עם הנוער

מליקסון צפוי לפתוח מול אזרבייג'אן: "לא יהיה שם פשוט"

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully