וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירם ברוכיאן נזרק לשחק עם הנוער של פולוניה

4.9.2012 / 20:29

בפולין טוענים כי הקשר הישראלי נענש על ידי מאמנו לאחר שלא הופיע לאימונים שלושה ימים ברציפות ובשל כושרו הירוד

מעמדו של קשר פולוניה ורשה, אבירם ברוכיאן, הולך ומידרדר. השחקן נשלח היום (שלישי) לשחק עם קבוצת הנוער של המועדון כאקט של סנקציה מצידו של המאמן פיוטר סטוקוביץ. על פי פרסומים בפולין, ברוכיאן לא הופיע לאימונים בשלושת הימים האחרונים ולכן נשלח לשחק עם הקבוצה הצעירה. בנוסף, עיתונאים בפולין מספרים שהשחקן נמצא בכושר ירוד במיוחד. פולוניה יצאה למחנה אימון קצר בן שלושה ימים וברוכיאן לא הצטרף לחבריו.

ראוי לציין לכל קבוצה בליגה לנוער מותר לשתף שלושה חריגי גיל ולכן לא הייתה מניעה שברוכיאן ישחק עם הקבוצה. אגב, השחקן תופקד במשחק כחלוץ ולא עזר לפולוניה שהפסידה 2:1 לפיאסט גילביצה.

פולוניה ורשה פרסמה הודעה רשמית בנושא: "המאמן החליט להעביר את ברוכיאן לקבוצת הנוער כי שלושה ימים רוצים הוא לא שם את המועדון בראש מעייניו. אם באימונים עם הנוער ברוכיאן יוכיח בגישה שלו שהוא חיוני לקבוצה הראשונה, הוא יוכל לחזור לסגל".

בכך נמשכת הדעיכה של ברוכיאן. כזכור, הקשר נרכש בינואר על ידי פולוניה תמורת 250 אלף יורו וחתם לשנתיים וחצי במועדון. למרות זאת, הוא שיחק רק חמישה משחקים בחלק השני של העונה שעברה וגם את העונה הנוכחית פתח רע. בשלושת המחזורים הראשונים שיחק רק תשע דקות כמחליף וביום שישי כלל לא נכלל בסגל למשחק הניצחון 1:3 על ויסלה קרקוב. הקבוצה, אגב, פתחה את העונה כרגיל למרות הדיווחים החוזרים ונשנים על המצב הכלכלי הרעוע ורצונו של הנשיא לעזוב את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully