וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "ברגע שחושבים על הפרש אתה נכנס ללחץ"

5.9.2012 / 8:50

פורוורד נבחרת נבחרת מתכונן לאיסלנד (21:00, ער' 1) ומזהיר: "ראינו מה קורה אם באים לא אגרסיביים". חנוכי לא יתלבש

ערוץ הספורט

נבחרת ישראל תארח הערב (רביעי) את נבחרת איסלנד במסגרת המחזור השמיני במוקדמות אליפות אירופה (21:00, ערוץ 1 ו-511HD). בנבחרת מגיעים למשחק בידיעה ששלושה ניצחונות עד לסוף הקמפיין יספיקו לכרטיס לאליפות אירופה בסלובניה בקיץ הבא, כשגם שני ניצחונות ביתיים על איסלנד וסלובקיה בהפרשים גדולים יכולים להספיק.

הבוקר תערוך הנבחרת את אימון הקליעות כשלפניו יצפו השחקנים בעוד כמה קטעי וידאו של נבחרת איסלנד, שנחתה רק אתמול בלילה בישראל ותערוך רק אימון קליעות קל לפני המשחק. האווירה בין השחקנים הייתה במהלך האימון מצויינת, ובצוות המקצועי מצפים לניצחון משכנע. ניצן חנוכי יהיה השחקן שלא יתלבש למשחק.

"תמיד התרופה הכי טובה להפסד זה ניצחון", אמר הפורוורד גיא פניני, שחגג אמש 29, "עשינו ניצחון יפה מאוד באסטוניה. קל לזלזל באסטוניה אבל אנחנו עשינו את זה קל. צריך להמשיך ולנצח כי רק ככה אפשר לעלות. איסלנד לא הכי חזקה בבית אבל ראינו מה קורה אם באים לא אגרסיביים".

קפטן מכבי תל אביב הוסיף על הדרך בה צריכה הנבחרת להגיע למשחק, "ברגע שחושבים על הפרש אתה נכנס ללחץ, לא חושב שזאת הדרך. הדרך היא לשחק בכל התקפה הכי טוב, בלי לחץ, קודם לחשוב על הניצחון וב-5 הדקות האחרונות אתה מסתכל הלוח ואז אתה יכול לחשוב על ההפרש".

ומה לגבי המשחק החשוב באמת מול סרביה? "באמת שסרביה זה עדיין רחוק", קובע פניני, "יש לנו עוד שני משחקים מאוד חשובים, נכון שעל הנייר הם מאוד קלים וצריך לנצח, אבל קודם נסיים אותם ואז נחשוב על סרביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully