וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עד סוף השבוע יוכרע עתיד הדירקטוריון

4.9.2012 / 20:12

במידה שעמותת האוהדים לא תצורף, ינסו בבית"ר לגייס כסף ממקור אחר: "הקבוצה תתקיים". שחקנים כבר בודקים הצעות

צילום ועריכה: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים ישנו קיפאון בכל הקשור להמשך המו"מ עם השחקנים הלא חתומים, ובשלב זה כולם ממתינים לראות האם יחתמו אנשי העסקים על ההסכם ויוקם הדירקטוריון יחד עם עמותת האוהדים או שיצטרכו לחפש פיתרון אחר. היום (שלישי) עלתה האפשרות שיימצא פיתרון לדירקטוריון גם ללא חתימת אנשי העסקים, וביומיים הקרובים צפויות להתברר כל האפשרויות המשפטיות להקמת הדירקטוריון.

אווירה שלילית בין הצדדים קיימת ביומיים האחרונים. יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין נפגע מהודעת העמותה לתקשורת ומהעובדה כי הוכן עבורם צ'ק בבית וגן בתמורה לצ'ק שבוטל, אך בשל חוסר אמון הוחלט לבטל את הצ'ק. גם בבקרת התקציבים לא אהבו את המהלך והתריעו בפני בית"ר כי במידה שמהלך כזה יחזור על עצמו לא יאשרו יותר צ'קים של עמותת האוהדים. מנגד, בבקרת התקציבים מבינים כי ללא הסכם, האוהדים לא מתכוונים להעביר את הכסף ומחכים להתפתחויות.

בנוגע לשחקנים שלא חתמו, אזי כל הארבעה - עמית בן שושן, שי חדד, חן עזריאל ודומיניק גלאבינה צפויים לחתום במועדון במידה שיועבר הכסף מהעמותה. אם העמותה לא תעביר את כספה, תצטרך בית"ר למצוא פתרון אחר לגיוס הכסף או לפחות חלקו על מנת להחתים שחקן אחד או שניים נוספים, כאשר יש לזכור כי ב-20 בספטמבר מסתיימות ההעברות וגם השחקנים עצמם חסרי סבלנות ובשלב זה בודקים הצעות. אחד השחקנים אמר היום: "אין לי מושג מי אשם ומה קורה, אבל אם יחכו עוד שבוע, אז כמו במקרה של דן ותומר - אם היום מחכים ארבעה, בשבוע הבא יחכו להם רק שניים. כולם בודקים הצעות".

גם המאמן אלי כהן לחוץ מאוד ומנסה לתמרן בין כל הגורמים על מנת למצוא פשרה. כהן גם רתח על הפרסומים לפיהם הוא עשוי לעבור להפועל תל אביב ואמר: "פשוט בושה וחרפה שכותבים דבר כזה. אני צריך ללכת לבקר את הבן אדם בבית חולים ולהיות ליד המשפחה שלו, איך כותבים דבר כזה? אני איש של מילה. ברגע שפתחתי את העונה עם בית"ר, גם תמורת 10 מיליון דולר לא אעזוב. גם אם לא יצורף שחקן אחד מכל הארבעה שאנחנו ממתינים להם. זה עיקרון של בן אדם".

הקבוצה ערכה היום משחק אימון נגד הפועל עפולה וניצחה 0:2 משערים של חן עזריאל וחיים מגרלשווילי. בית"ר שיחקה ללא אריאל הרוש, אלי דסה ואופיר קריאף שנמצאים עם הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully