וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עזיבת איינבינדר ובן יוסף מדכאת, הפכנו למועדון קטן"

3.9.2012 / 10:56

שחקני בית"ר בעקבות העזיבות: "בשנה הבאה אף אחד לא יהיה נאמן או ימתין למועדון". ניסיונות פשרה בין האוהדים לקורנפיין

צילום ועריכה: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים קמו אתמול עם התובנה שעונה קשה עומדת לפניה. העזיבה של דן איינבינדר ותומר בן יוסף, יחד עם כל ההתפתחויות השליליות בין עמותת האוהדים לאיציק קורנפיין, יצרו אווירת נכאים במועדון. אחד השחקנים הגדיר זאת ואמר: "זה עצוב. דן ותומר חיכו איתנו את כל הקיץ בלי משכורת ובלי חוזה ובסוף מעדיפים אחרים על פניהם".

"בשנה הבאה כבר אף שחקן לא ימתין למועדון שבוע ויקפוץ על ההצעה הטובה הראשונה שתהיה לו", הוסיף אותו שחקן, "כואב ששחקנים שלנו עוזבים לקבוצות שהן כביכול כבר גדולות מאיתנו כמו קרית שמונה והפועל תל אביב, ואנחנו הפכנו למועדון קטן שלא יכול לשמור שחקנים אצלו. גם הקהל מרגיש את זה, האוהדים מיואשים ובאמת נצטרך להביא הצלחות במגרש כדי להחזיר אותם למגרשים".

שחקן נוסף אמר: "ראינו את זה בא. בתוך תוכנו הייתה אמונה שבסוף כולם יישארו. דן עצמו בהלם ועדיין לא מעכל בכלל שהוא בקרית שמונה. הוא הלך לישון שהוא בטוח שיתעורר וישמע שזה חלום והוא בכלל נשאר בבית"ר. זאת מכה לחדר ההלבשה ולכל האווירה שהמועדון צריך לוותר על שחקנים אבל באמת נקווה שלפחות בזכות העזיבה של דן יחתימו שחקני בית כמו עמית בן שושן, שי חדד וחן עזריאל ונוכל להתאושש מהמצב הזה כי גם פתחנו לא טוב את הליגה ואסור לנו להידרדר".

בנוגע לעימות בין עמותת האוהדים לאיציק קורנפיין והמועדון, הרי שהחל מאתמול (ראשון) בערב מנסים כל מיני גורמים לייצר הידברות בין הצדדים. נציגו של ארקדי גאיידמק, ישראל גולדשמיט, נפגש אתמול עם חברי עמותת האוהדים ומנסה לפשר בין הצדדים. בשלב הראשון המטרה של כולם תהיה להביא לחתימה של אנשי העסקים על הסכם הקמת הדירקטוריון ומשם להתקדם.

במידה והכל יסתדר, השלב הבא יהיה החתמת השחקנים שאלי כהן רוצה. בבית"ר טענו אתמול כי לאחר עזיבת דן איינבנדר המועדון צפוי להחתים את כל ארבעת השחקנים שממתינים - עמית בן שושן, שי חדד, חן עזריאל ודומיניק גלאבינה, כאשר המאמן אלי כהן רוצה להתחזק בבלם זול נוסף שישלים את הסגל.

תומר בן יוסף שחרר הודעת פרידה מהמועדון ואמר: "סיימתי היום תקופה של שמונה שנים בבית?ר ירושלים, תקופה בה זכיתי בחמישה תארים וצברתי חוויות רבות. אני רוצה להודות למועדון על התקופה בה שיחקתי למענו, אני רוצה להודות לקהל שבמשך כל השנים ליווה אותי ותמך בי. עברתי תקופה מדהימה בביתר ירושלים ואני משאיר בבית וגן זיכרונות רבים וחברים שאני מאחל להם בהצלחה?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully