וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון בית"ר ירושלים על סף פירוק

2.9.2012 / 14:23

עמותת האוהדים ביטלה צ'ק בסך 400 אלף שקל, שנפרע ע"י המועדון. בית"ר: "התנהלות לא אחראית במטרה לפגוע בקורנפיין"

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם דירקטוריון בית"ר ירושלים בדרך לפירוק? רק לפני שבועיים כינסה בית"ר ירושלים מסיבת עיתונאים חגיגית, בה הודיעה על הסכם שהושג בין עמותת האוהדים לבין בעלי בית"ר ארקדי גאדימק, ונציגיו בדירקטוריון המועדון אלא שכעת נראה כי האידיליה נפגמה.

עמותת האוהדים ביטלה היום (ראשון) צ'ק בסך 400 אלף שקל שנפרע על ידי המועדון, עוד בטרם נחתם ההסכם באופן סופי, ועל פי טענת האוהדים, בניגוד להסכם בין הצדדים. עמותת אוהדי בית"ר פירסמה הודעה חריפה בנושא, והרי לשונה:

"עמותת האוהדים נדהמה לגלות הבוקר כי השיקים שהועברו על ידה נפרעו, על אף שההסכם טרם נחתם הן מצד פורום אנשי העסקים והן מצד בעלי המועדון ארקדי גאידמק ועל אף שהובטח ע"י יו"ר המועדון ששיקים אלו לא ייפרעו עד לחתימה על ההסכם. בתגובה להפקדת השיק ובמטרה להגן על כספי האוהדים, מסרה העמותה הודעת ביטול לאותם שיקים. העמותה מצרה על התנהלות הדברים עד כה מצד יו"ר המועדון.

"על אף שהעמותה חתמה על ההסכם במעמד ראש העיר לפני כשבועיים, לא מצא היו"ר את הזמן להעביר את ההסכם לחתימת אנשי העסקים ולהכניס את ההסכם לתוקף לרבות מינוי דירקטורים כפי שהוסכם. התנהלות זו תמוהה ולא ברורה. העמותה, כצעד של הבעת אמון והבעת רצינות לגבי אמיתות כוונותיה ובכדי לסייע למועדון בבקרה התקציבית, הסכימה להפקיד בחשבון המועדון שיקים ראשוניים מתוך הבנה שההסכם ייחתם בהקדם האפשרי והמומה מכך שלא רק שלא נחתם הסכם רשמי אלא שאפילו לא הועברה טיוטה לחתימת אנשי העסקים. בישיבת עדכון שנערכה ביום שלישי האחרון סוכם על חתימה מיידית תוך 24 שעות, דבר שלאכזבתנו טרם בוצע.

"אנו מנסים לקדם מטרות חשובות לאוהדי הקבוצה וביניהם השארת שחקני הבית של המועדון שהם נכסים יקרי ערך, לדוגמא מניעת עזיבתו הקרובה של דן אייבינדר, אך חוסר שיתוף הפעולה מצד אנשי המועדון לא מאפשר לעשות זאת. כספי האוהדים נועדו לשרת מטרות שעניינן קידום המועדון ואנו מקווים שההסכם ייחתם בהקדם וייכנס לתוקף כדי שנוכל להגשים מטרות אלו".

בית"ר: "מר גאידמק מצפה מהאוהדים לנהוג באחריות"

מאוחר יותר הוציאה בית"ר ירושלים הודעה רשמית, בה נכתב: "המועדון ובעליו, ארקדי גאידמק, מצרים על ההודעה של עמותת האוהדים לתקשורת. המדובר בניסיון לא ראוי ולא מכובד להפעיל לחצים ולהעביר מסרים באמצעות כלי התקשורת והדבר גורם נזק רב למועדון ולמיזם החשוב שנרקם בשבועות האחרונים. להבהרת מצב הדברים יצויין, כי המועדון עצמו ועמותת האוהדים כבר חתמו על ההסכם ובשלב זה ממתינים לחתימת אנשי העסקים, שלאחריה יוכל גם מר גאידמק להוסיף את חתימתו על ההסכם. העיכוב בחתימת אנשי העסקים נובע מטעמים טכניים בלבד, אולם עיכוב זה לא מנע מכל הצדדים להתחיל ולהעביר את הכספים שהתחייבו להם בהסכם (הן מצד מר גאידמק, הן מצד אנשי העסקים והן מצד העמותה).

"מר גאידמק ואנשי העסקים אינם מבקשים את כספם חזרה, אולם ככל שהעמותה מבקשת לקבל חזרה את הכספים שהעבירה לחשבון הקבוצה, וזאת עד שיחתם ההסכם על ידי כל הצדדים, היא תקבל אותם באופן מידי. כך אף נאמר לנציגי העמותה על-ידי יו"ר הקבוצה היום בבוקר, למרות שלא טרחו לציין זאת בהודעתם, הגם שמשיכת הכספים תגרום, מן הסתם, לפגיעה ממשית בהמשך החתמת השחקנים, שהמועדון כבר הגיע איתם לסיכום עקרוני.

"מר גאידמק מצפה מעמותת האוהדים לנהוג באחריות רבה יותר, שכן התנהלותם התקשורתית הלא אחראית גורמת לפרסומים כוזבים בכלי תקשורת שונים, שכל מטרתם לפגוע במועדון ובמיוחד במר קורנפיין העומד בראשו, על אף שאין למר קורנפיין כל אחריות או קשר לעיכוב בחתימת ההסכם, על כל הנובע מכך. ככל שטובת הקבוצה ואך ורק טובת הקבוצה עומדת לנגד ראשי העמותה הם מוזמנים להמשיך ולדון בכל סוגיה שטרם נפתרה ישירות מול מר גאידמק ונציגיו ולא באמצעי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully