וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דן איינבינדר סיכם לשלוש שנים

1.9.2012 / 20:30

בבירה העדיפו לקבל תמורת הקשר דמי השבחה והוא יעבור לאלופה. איינבינדר: "אני יוצא לדרך חדשה. מודה לאוהדים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

פרשת דן איינבינדר הסתיימה. היום (ראשון) הקשר השלים את המעבר לעירוני קרית שמונה, לאחר שנציגיו כבר סיכמו את תנאיו לשלוש שנים בשכר של כ-100 אלף דולר, כשהאלופה תשלם לבית"ר 1.2 מיליון שקל דמי השבחה. איינבינדר התלבט רבות בימים האחרונים, אך לבסוף בחר בקרית שמונה.

"שיחקתי בביתר ירושלים מגיל 8", אמר איינבינדר בהודעה לעיתונות. "במשך 16 שנים זה היה הבית שלי. חוויתי חוויות אדירות עם השחקנים והאוהדים היקרים. ליבי מלא בתחושות מעורבות של שמחה ועצב גם יחד. אני רוצה להודות למועדון שגידל אותי ונתן לי כל כך הרבה ולאוהדים הנפלאים שתמכו ותומכים בי לאורך כל הדרך. היום אני יוצא לדרך חדשה במועדון חדש. אני מצטרף לאלופה, זה כבוד גדול בשבילי. ברצוני להודות למועדון קרית שמונה על האמון והסבלנות שגילו לאורך הימים האחרונים. אאחל לכולם בהצלחה".

בבירה ציפו שאיינבינדר יחתום על חוזה חדש בשורותיהם ביום חמישי, יעבור בבקרה וישחק בשבת. לאחר שזה לא קרה, הקבוצה משכה את הצעתה וחזרה להצעה המקורית של חוזה לשלוש שנים בשכר נמוך יותר. איינבינדר אמר כזכור ביום שישי: "אני רוצה להישאר בבית"ר בחוזה שהוצע לי ביום חמישי, אך הוא כבר לא תקף מבחינת בית"ר". היום הלחץ של עמותת האוהדים ואנשי עסקים שונים על איציק קורנפיין עשה את שלו, והקשר קיבל הצעה מחודשת לשנתיים, לפני שבבית"ר החליטו לבסוף להעדיף את דמי ההשבחה תמורתו על פני שירותיו.

גורם בבית"ר אמר הבוקר: "מי שחושב שאיציק רוצה לוותר על שחקני בית טועה. נכון שדמי השבחה יספיקו לשחקנים אחרים, אבל גם הוא יודע מה החשיבות של שחקן בית שגדל כאן ביחס לעוד שחקן רכש. המצב הכלכלי קשה, יש עוגה קטנה ולא יודעים איך לחלק אותה. יהיה יום קריטי ביום ראשון עם דן וכולם רוצים שהוא ימשיך בבית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully