וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלסניקוב: "בטוח שנוליך את בית"ר למקומה הראוי"

1.9.2012 / 22:07

עוזר המאמן, שעמד על הקווים במקום אלי כהן המורחק, נשאר אופטימי לאחר התיקו מול באר שבע: "חבל שלא סיימנו עם ניצחון"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים והפועל באר שבע נפרדו אתמול (שבת) ב-1:1 במשחק בטדי וגם אחרי המחזור השני בליגה, לשתיים אין עדיין ניצחון. עבור הירושלמים הייתה זו נקודה ראשונה העונה ואילו באר שבע השיגה תיקו שני ברציפות, אך התכבדה בשער ליגה ראשון. אלי דסה העלה את המארחים ליתרון בשער נהדר בדקה ה-40 ותומר סוויסה איזן בדקה ה-52. בתום המשחק התפתחה קטטה בין שני מחנות האוהדים. המשטרה דאגה להפריד ואף עצרה אוהד אחד, כאשר אחר נפצע גל בגבו.

ז'אן טלסניקוב, עוזר מאמן בית"ר ירושלים שהחליף את אלי כהן המורחק על הקווים, סיכם: "חבל שלא סיימנו עם שלוש נקודות. האיכויות שיש לערן לוי לא קיימות אצל הרבה שחקנים, אבל אין לי ספק שהוא יפרע שטרות. הוא היה צריך לקחת יותר על עצמו, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. כשאתה עובד עם מאמן כמו אלי כהן שמדקדק בפרטים הקטנים, אני יד ימינו, אנחנו כל כך מסונכרנים. ההכנה והקרדיט הם לאלי כהן. אנחנו נעשה הכי טוב שאנחנו יכולים. יש לנו איכויות טובות עם חבר'ה צעירים, ואני בטוח שהדברים יסתדרו כדי שנוליך את בית"ר למקום הראוי למעלה".

אלי דסה: "הסוף יכול היה להיות יותר טוב. היה יכול להיות יותר חלומי, אבל זה שכר הלימוד שלנו, ואני מאמין שיהיה בסדר. היה הרבה בלאגן בעמדה שלי מאז הפציעה. אני חוזר בגדול, אני אמלא את החור כמו שציפו ממני. למועדון ולקבוצה אין מה לדאוג, יש מגן. בית"ר זו קבוצה שהצעירים שלה מאוד מחוברים למועדון, הם הגיעו בצעירותם, חיו פה ולתת את ההזדמנות זה אומר שהם תמיד יתנו את הכל".

אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע: "במחצית השנייה המשכנו במגמה של המחצית הראשונה והגענו להרבה הזדמנויות. אני שמח שידענו לחזור, לשחקנים היה מבחן קשה במגרש קשה. נראינו הרבה יותר טוב מאשר בשבוע שעבר, אז לא הייתי מרוצה. כל נקודה חשובה. תמיד יש לחץ של תוצאות ואתה רוצה לבוא ולהיראות יותר טוב. השחקנים שלנו הראו שהם יודעים לעמוד בלחץ ושהם שחקנים טובים. ראינו שיש בסיס מצוין, ואם צריך לתקן, אולי נוסיף שחקן אחד, אבל אני סומך על השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully