וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד: "האהבה שלי לאורלנדו לא תיגמר לעולם"

הסנטר, שעזב את המג'יק לאחר שמונה שנים, פרסם מודעה בעיתון בה הודה לקבוצתו הקודמת: "היה כבוד עצום לשחק כאן"

לברון ג'יימס עשה מעשה דומה והפך לפרסונה נון-גרטה בקליבלנד, ונראה כי דוויט הווארד, שעזב את אורלנדו לאחר שמונה שנים בסאגה ממושכת, פועל כדי לרכך את דעת הקהל נגדו. כזכור, "סופרמן", שעשה בשנים האחרונות כמעט הכול על מנת לאמלל את אוהדי המג'יק, כולל ריב מתוקשר עם המאמן לשעבר סטן ואן-גנדי, עזב אותה לפני מספר שבועות בטרייד משולש ונחת בקבוצת הכוכבים של הלייקרס.

הווארד פרסם בעיתון יום א' באורלנדו מודעה, שנפרסה על פני עמוד שלם, וכללה מספר תמונות שלו לצד אוהדי המג'יק באירועי צדקה שונים. הוא אף הודה לקבוצה ולאוהדים על השנים בהן כדרר בפלורידה: "לשחק ב-NBA זו ברכה, ולעשות זאת בפני אוהדי אורלנדו במשך שמונה שנים זו פריווליגיה וכבוד עצום. מילים לא יתארו את האהבה שיש לי לאורלנדו. בזכות התמיכה שלכם עשינו דברים נהדרים יחד לעיר. למרות שהקריירה שלי במדי המג'יק הגיעה לסיום, האהבה שלי לעיר ולאנשים בה, שהופכים אותה ליפהפיה, מעולם לא תיגמר".

* ניו יורק ניקס מנסה להתחזק. על פי דיווחים בתפוח הגדול, הקבוצה של המאמן וודסון מעוניינת להחתים את אקס מכבי חיפה, שון וויליאמס. הסנטר, שעוד לפני האפיזודה הקצרה במכבי חיפה היה חתום בהפועל ירושלים, נחתך לאחרונה על ידי ברוקלין נטס. על פי הדיווחים הללו, הניקס מחפשים שחקן פנים שיעבה את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully