וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס לייקרס "תפריש" את הגופיה של שאקיל אוניל

הגופיה מספר 34 תעלה לפסגת הסטייפלס סנטר, כפי שנעשה לאלו של מג'יק, קארים, ואחרים. גם ווילקס יקבל את הכבוד

שנתיים אחרי שהודיע בייחודיות האופיינית לו על פרישה ממשחק, קיבל הבוקר (שישי) שאקיל אוניל חדשות מרגשות למדי כשהתבשר כי לוס אנג'לס לייקרס החליטו להעלות את הגופיה שלו לתקרת הסטייפלס סנטר. ב-2 באפריל 2013, לפני משחק ביתי מול דאלאס, הגופיה עם המספר 34 תעשה דרכה אל תקרת האולם, ותוצא משימוש.

שאקיל, אחד הסנטרים הגדולים אי פעם, בילה שמונה שנים נפלאות בלייקרס, בין 1996 ו-2004, במהלכן זכה בשלוש אליפויות והגיע לארבעה גמרים. לאחר שפרש אמר עליו הבעלים של המועדון ג'רי באס: "לנצח נהיה אסירי תודה על התרומה שלו לקבוצה שלנו".

עוד קודם לכן, ב-16 בנובמבר 2012, לפני משחק מול פיניקס, תחשוף קבוצת הפאר מהוליווד פסל מיוחד של קארים עבדול ג'באר, שיוצב מחוץ לסטייפלס סנטר לצד אלה של מג'יק ג'ונסון, ג'רי ווסט, צ'יק הרן, אוסקר דה לא הויה ו-ווין גרצקי.

לאחר מכן, ב-28 בדצמבר, במהלך מחצית המשחק מול פורטלנד, "תופרש" גם הגופיה מספר 52 של ג'מאל ווילקס, שזכה בארבע אליפויות במועדון בין השנים 1977 ו-1985 והוצג בחודש אפריל החולף בהיכל התהילה של הליגה.

אם כך, שאק יהיה השחקן התשיעי שזוכה לראות את הגופיה שלו עולה לפסגת האולם ויוצאת משימוש. קדמו לו, מלבד ווילקס, מג'יק ג'ונסון (32), ג'רי ווסט (44), ווילט צ'יימברלין (13), אלג'ין ביילור (22), גייל גודריץ' (25), קארים עבדול ג'באר (33) וג'יימס וורת'י (42).

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully