וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופ היינקס: "ראינו קבוצה מאוחדת שמשחקת בהרמוניה"

מאמן באיירן מינכן התמוגג מהניצחון 1:6 על שטוטגרט: "מרוצה מהשחקנים". מרטינס: "מאושר מההתאקלמות, כולם עזרו לי"

אחרי ה-0:3 במחזור הפתיחה על גרויטר פירת, חזרה הערב (ראשון) באיירן מינכן הביתה לאליאנץ ארינה ודרסה 1:6 את שטוטגרט במסגרת המחזור השני בבונדסליגה. צמד של תומאס מולר ושערים של טוני קרוס, לואיז גוסטבו, מריו מנדז'וקיץ' ובסטיאן שווינשטייגר סידרו לבווארים ניצחון מרשים במיוחד ואפילו נתנו לשחקן הרכש החדש חאבי מרטינס 13 דקות ראשונות במדי קבוצתו החדשה.

"היינו פאסיביים מדי ב-20 הדקות הראשונות והייתה חסרה לנו האגרסיביות שצריך, אבל הקבוצה שלי התעוררה בפיגור 1:0 והגיב כמו שרצינו", אמר בסיום מאמן באיירן יופ היינקס, "לאחר מכן, שיחקנו כדורגל יוצא מן הכלל. יכולתם לראות את השחקנים נהנים מהכדורגל שלהם. מעל לכל דבר אחר, ראינו קבוצה מאוחדת שמשחקת בהרמוניה מושלמת. אני מאושר מהניצחון 1:6, אבל אפילו יותר מהרושם שאני מקבל מהקבוצה בכל יום אימונים".

קשר באיירן וסגן הקפטן בסטיאן שווינשטייגר, שחזר להרכב לאחר שנכנס כמחליף מול גרויטר פירת, הוסיף: "הגבנו מצוין אחרי הפיגור. בעבר לא הצלחנו להתאושש אחרי פיגור 1:0, אבל היום עשינו את זה בצורה מרשימה מאוד. אני רואה פוטנציאל, איכות ורעב בקבוצה". חאבי מרטינס, שכאמור ערך בכורה, נשמע נרגש בסיום ואמר: "אני מסופק מאוד, מאושר בעקבות הניצחון הגדול הזה והמשחק הנהדר. האנשים כאן קיבלו אותי בזרועות פתוחות".

מאמן שטוטגרט ברונו לבאדיה: "התחלנו טוב מאוד וכבשנו את השער הראשון, אבל אחר כך ביצענו יותר מדי טעויות בסיסיות. באיירן היא קבוצה איכותית מאוד והיא תמיד תנצל את ההזדמנויות שלה. זה הפסד מר מאוד בשבילנו". כובש שער היתרון לשטוטגרט מרטין הרניק אמר: "שיחקנו טוב מאוד עד שספגנו את השער הראשון. אבל אז פשוט התפרקנו ושיחקנו לידיים של באיירן. זו הייתה השפלה אמיתית הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully