וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן מחצה 1:6 את שטוטגרט

הצגה גדולה של הבווארים ששמרו על מאזן מושלם. מולר כבש צמד, מרטינס ערך בכורה. האנובר הביסה 0:4 את וולפסבורג

המחזור השני בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם קונצרט אדיר של באיירן מינכן, שנותרה מושלמת ואף עלתה למקום הראשון לאחר שמחצה 1:6 את שטוטגרט באליאנץ ארינה. במשחק הראשון קיבלנו תוצאה מדהימה ומפתיעה במיוחד, כשהאנובר הצליחה להביס 0:4 את וולפסבורג בחוץ.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן באיירן מינכן. רויטרס
קונצרט באליאנץ ארינה. מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

באיירן מינכן - שטוטגרט 1:6

הקבוצה של יופ היינקס כנראה הייתה צריכה לקבל סטירת לחי קטנה על מנת להשתחרר ולהראות איזו קבוצה נהדרת שהיא. באיירן מינכן, שפתחה את העונה עם 0:3 מרשים בחוץ מול גרויטר פירת, דרסה במחזור השני 1:6 ענק את שטוטגרט, כשתומאס מולר מרשים עם צמד, טוני קרוס, בסטיאן שווינשטייגר, מריו מנדז'וקיץ' ולואיז גוסטבו כבשו לבווארים את השערים. מרטין הרניק העלה את הקבוצה האומללה של ברונו לבאדיה ליתרון. הרכש הנוצץ חאבי מרטינס זכה ל-13 דקות כשנכנס כמחליף בדקה ה-77.

בדקה ה-25 הצליחה האורחת לעלות ליתרון מפתיע כשהגבהה של ארתור בוקה מצאה את הרניק בפינה הרחוקה, והוא בעט נהדר פנימה את ה-0:1. באיירן המתינה עד הדקה ה-32, אז הצליחה לאזן כשמולר בעט בעיטה אחת, נבלם על ידי סוון אולרייך והגיע ראשון לכדור החוזר כדי לקבוע 1:1. המהפך הושלם אחרי דקה עם בעיטה אדירה של טוני קרוס לאחר בישול של לואיז גוסטבו. הקשר הברזילאי הצליח לכבוש את השלישי בדקה ה-43 עם בעיטה אדירה מ-28 מטר לאחר מסירת רוחב של פיליפ לאהם. בדקה ה-47 כבשה באיירן את הרביעי כשהפעם זה היה מריו מנדז'וקיץ', שהגיע לכדור שחזר מאולרייך ונגח פנימה את ה-1:4. הבליץ המשיך ובדקה ה-49 הצליח מולר לנגוח פנימה את ה-1:5. השישי הגיע בדקה ה-51 כשבסטיאן שווינשטייגר, הוא ולא אחר כבש בנגיחה לאחר הגבהה של תומאס מולר הנהדר.

וולפסבורג - האנובר 4:0

אפילו פליקס מגאת הרשה לעצמו לחייך אחרי הניצחון 0:1 על שטוטגרט במחזור הראשון, אלא שהזאבים חזרו לקרקע ומהר מאוד כבר במחזור השני. וולפסבורג הובסה 4:0 בבית על ידי האנובר, ששיפרה את מאזנה לארבע נקודות ופתחה את העונה מצוין גם עם שני ניצחונות קלים במיוחד על שלאסק הפולנית במוקדמות הליגה האירופית.

האנובר, שסיימה ב-2:2 מול שאלקה במחזור הפתיחה, עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-10 משער של קארים האגי. הקבוצה של מירקו סלומקה הצליחה להכפיל את התוצאה כבר בדקה ה-26 משער של ארתור סוביך. מי שחשב שההשפלה נגמרה שם התבדה מהר מאוד, כשבדקה ה-52 כבש ליאון אנדראסן לכבוש את השלישי של האנובר. החגיגה של האורחת נשלמה עם שער רביעי בדקה ה-56, כשסוביך משלים צמד נהדר והשפלה ענקית של וולפסבורג היומרנית, שביצעה בקיץ רכש רב. מגאת עוד ראה את רובין קנוחה מורחק בדקה ה-65, אבל כנראה שזה רק היה עוד קצת מלח על הפצעים מבחינתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully