וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 1:4 את אודינזה

האלופה שמרה על מאזן מושלם עם הצגה של ג'ובינקו. רומא הפתיעה עם 1:3 על אינטר בסן סירו, גם נאפולי ולאציו מושלמות

המחזור השני בליגה האיטלקית עמד עד כה בסימן השלושער של ג'אמפאולו פאציני במדי מילאן, אלא שהערב (ראשון) הזרקור עבר לאלופה יובנטוס, שרשמה ניצחון חוץ מרשים במיוחד, 1:4 בפריולי על אודינזה. רומא של זדנק זמאן חגגה ניצחון בכורה ועשתה זאת בסטייל, עם 1:3 בסן סירו על אינטר. היריבה העירונית לאציו נותרה מושלמת עם 0:3 קליל על פאלרמו החלשה, כשגם נאפולי עם שש משש אחרי 1:2 ביתי על פיורנטינה.

סבסטיאן ג'ובינקו שחקן יובנטוס. AP
יופי של הופעה. סבסטיאן ג'ובינקו/AP

אודינזה - יובנטוס 4:1

בספטמבר 2010 הגיעה הגברת הזקנה לפריולי וחגגה שם עם רביעייה. מאז אודינזה לא ספגה כזו כמות במשחק בית, עד שבאה שוב יובנטוס והוסיפה לצרות של פרנצ'סקו גוידולין ושחקניו, שהודחו באמצע השבוע בפלייאוף ליגת האלופות בגלל פנדל רשלני של מייקוסל. יובנטוס, מצידה, נראית נהדר וניצבת עם מאזן מושלם אחרי שני מחזורים.

שני שחקני רכש הגיעו ליובה מאודינזה בקיץ, מאוריסיו איסלה וקוג'ו אסמואה, אבל רק האחרון פתח בהרכב, אליו חזר גם השוער ג'אנלואיג'י בופון. המשחק השתנה לחלוטין כבר בדקה ה-14, כשסבסטיאן ג'ובינקו סחט פנדל וכרטיס אדום של השוער ז'ליקו ברקיץ'. ארתורו וידאל דייק עבור האלופה בתלבושת הוורדוה. יובה השתחררה בזכות היתרון המספרי ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה אסמואה בישל למירקו ווצ'יניץ' את השלישי. המחצית השנייה הייתה כבר כל כולה של ג'ובינקו, שחזר ליובנטוס ומחזיר על הקרדיט המחודש. 'הנמלה האטומית' הבקיע מקרוב בדקה ה-53 והשלים צמד הודות לבישול של אנדראה פירלו בדקה ה-71. אנדראה לצארי רק צימק בדקה ה-78.

אינטר - רומא 3:1

אחרי שג'אמפאולו פאציני חגג עם שלושער במדי מילאן, גם אנטוניו קסאנו, החבר מימי סמפדוריה שעבר תמורתו לאינטר, חגג שער בכורה דווקא נגד אקסית נוספת שלו, רומא. לצערו של קסאנו, במקרה שלו זה הסתיים עם הפסד, כשהג'אלורוסי של זדנק זמאן השיגו ניצחון בכורה העונה וניצחון ראשון בסן סירו מאז אפריל 2007. אחרי התיקו הדרמטי מול קטאניה בשבוע שעבר. אלסנדרו פלורנצי הצעיר העלה את רומא ליתרון עם שער בכורה בליגה הראשונה בדקה ה-15, כשנגח פנימה לאחר בישול של כוכב המשחק פרנצ'סקו טוטי. קסאנו איזן בתוספת הזמן של המחצית לאחר כדור ארוך ששלח ווסלי סניידר ואינטר חזרה לשלוט, אך טוטי רשם אסיסט נוסף בדקה ה-67 עם כדור עומק מבריק לפאבלו אוסבלדו, שבישל בעצמו למרקיניו הצעיר שהבקיע מזווית קשה בדקה ה-81 וחתם את תוצאת המשחק. אלברו פריירה נפצע בבכורה במדי אינטר המפסידה, שאוהדיה נטשו את היציעים לאחר השער השלישי. אוסבלדו הורחק בדקת הסיום.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

נאפולי - פיורנטינה 1:2

משועשעים מטקס חתימת החוזה המחודש של אדינסון קבאני, הפרטנופי עלו לסן פאולו הגועש (אך עם הדשא היבש) ורשמו ניצחון ביתי מול פיורנטינה השאפתנית כדי לשמור על מאזן מושלם. המארחים ידעו לעצור את סטבן יובטיץ' שהבקיע צמד בשבוע שעבר, וגם נהנו בדקה ה-55 משער עצמי של הספרדי בורחה ואלרו, שנגח לשערו הוא כדור חופשי שהגביה לורנצו אינסינייה המוכשר. השוויצרי בלרים דז'מאילי הבקיע את השני בדקה ה-75, כשיובטיץ' הצליח בכל זאת לשפר את מאזנו לשלושה שערים וצימק עם כדור מסובב שלוש דקות לסיום, בשער החובה הראשון של נאפולי לעונה זו. זה לא הפריע למארחים לחגוג ניצחון ליגה שני.

לאציו - פאלרמו 0:3

הרבה רינונים היו בטרום העונה על מינויו של ולדימיר פטקוביץ' למאמנה החדש של לאציו, אבל בינתיים הקבוצה שלו צוברת את מלוא הנקודות ונראית טוב אחרי שגם העפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית. מירוסלב קלוזה כבש את הראשון שלו העונה בליגה ורץ להודות למבשל אלברו גונסאלס בדקה ה-39. אנטוניו קנדרבה הוסיף את השני עם שער נהדר בדקה ה-56, בבעיטה מחוץ לרחבה, וקלוזה הנפלא השלים צמד בדקה ה-82. ערן זהבי לא נכלל בסגל הסיציליאנים בגלל פציעה.

משחקים נוספים

קטאניה - גנואה 2:3
לקטאניה: גונסאלו ברחסיו (66 ו-68), פרנצ'סקו לודי (84). לגנואה: יוראי קוצקה (26), בושקו ינקוביץ' (82)

סמפדוריה - סיינה 1:2
לסמפדוריה: מקסי לופס (45), דניאלה גסטאלדלו (68). לסיינה: סימונה ורגאסולה (62)

פארמה - קייבו 0:2
לפארמה: אישק בלפודיל (32), אלאנדרו רוסי (86)

קליארי - אטאלנטה 1:1
לקליארי: אלבין אקדאל (90). לאטאלנטה: חרמן דניס (81)

ג'אמפאולו פאציני כבש שלושער, מילאן ניצחה 1:3 בבולוניה

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully