וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון בכורה למילאן, שלושער לפאציני

הרוסונרי חגגו 1:3 על בולוניה, החלוץ שהצטרף להט, דיאמנטי איזן זמנית. 0:3 לטורינו על פסקארה בקרב העולות החדשות

המחזור השני בליגה האיטלקית, שבימים האחרונים עוסקת בעיקר בסאגת ההשעייה המדוברת של מאמן יובנטוס, אנטוניו קונטה, יצא לדרך הערב (שבת), עם הניצחון המרשים 0:3 של טורינו על פסקארה. מילאן גם היא שיחקה הערב, כשהתארחה אצל בולוניה וסיימה עם 1:3 הודות לשלושער ענק של ג'מפאולו פאציני. מרבית משחקי המחזור ישוחקו ביום ראשון, עם כמה משחקים מצוינים, כשאודינזה תארח את יובנטוס, אינטר את רומא ונאפולי את פיורנטינה.

בולוניה - מילאן 3:1

אחרי הקיץ המפרך שעבר על אוהדי מילאן בעקבות העזיבה המאסיבית של שחקנים, ביתר של זלאטן איברהימוביץ' וטיאגו סילבה, הגיע סוף סוף הניצחון הראשון. מי שפספס, בשבוע שעבר מילאן ירדה מנוצחת 1:0 מול סמפדוריה, אבל הפעם השחקנים של מסימיליאנו אלגרי נהנו מניצחון במשחק מותח. בויאן קרקיץ', שהצטרף השבוע, כבר הספיק לעלות כמחליף, אבל מי שגנב את ההצגה היה ג'מפאולו פאציני שהגיע מאינטר.

כבר בדקה ה-16 קיבלנו את השער הראשון אחרי עבירה ברחבה של ניקולו קרובין. פאציני לקח את הפנדל ושלח בעיטה אדירה לפינה השמאלית, כשלפדריקו אגליארדי לא היה סיכוי. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה קיבלנו פנדל נוסף אחרי שאנטוניו נוצ'רינו ביצע את העבירה ואלסנדרו דיאמנטי הפציץ את הפינה הימנית כדי להשוות ל-1:1.

אלא שפאציני המשיך בשלו, ובדקה ה-77 הוא הבקיע את השני שלו, כשכדור שהוגבה לרחבה נשמט מידיו של שוער בולוניה, ופאציני המשיך עם בעיטה מקרוב פנימה. חמש דקות לסיום הקונצרט נחתם סופית אחרי שהכוכב העולה של מילאן בעט עם העקב אחרי ניסיון בעיטה לא מוצלח של נוצ'רינו, ומילאן חגגה שלישייה גדולה.

טורינו - פסקארה 0:3

שתי העולות נפגשו במשחק שהתגלה כחד צדדי ובסיומו העלתה המארחת את מאזנה לשלוש נקודות, כשאחת הופחתה ממאזנה עוד לפני תחילת העונה בעקבות מעורבותה בפרשת הטיות המשחק. אחרי התיקו מול סיינה, טורינו חגגה לעיני הקהל הביתי שלה ונהנתה מהרחקתו המוקדמת של כריסטיאן טרליצי האורח בדקה ה-27. רולאנדו ביאנקי אמנם החטיא את הפנדל בעקבות האדום, אבל בדקה ה-34 הוא בישל את הראשון לאלסנדרו סגריניה. סגריניה הכין במתפרצת את השני למתאו בריגי בדקה ה-59, ואילו ביאנקי כיפר על ההחמצה עם נגיחה לרשת בדקה ה-62.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully