וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרייב: "החלום שלי להבקיע 20 שערים העונה"

החלוץ הבולגרי חגג צמד ועלייה לפסגה בבכורה המחודשת באשדוד: "זה בית ואני מרגיש כאן הכי טוב, בגלל זה חזרתי"

רוני לבנה

אחרי שנראתה רע מאוד במשחקי ההכנה לעונה וסיימה את שלב הבתים בגביע הטוטו ללא נצחון, התמקמה אמש (שבת) מ.ס אשדוד במקום הראשון בליגת העל בסיום המחזור השני אחרי ניצחון חוץ 1:3 בסכנין בזכות צמד של דימיטאר מקרייב שערך בכורה מחודשת בקבוצה.

"אני שמח שחזרתי להרכב ישר עם שני גולים", אמר מקרייב. "אנחנו צריכים את הניצחונות האלה בשביל הביטחון שלנו. משחק כזה יכול להפוך להיות קשה ואני שמח ששיחקנו ככה במחצית השנייה כי זה תירגל אותנו לקראת משחקים נגד קבוצות חזקות בעתיד, מולן יהיה הרבה יותר לחץ".

"אשדוד מבחינתי זה בית ואני מרגיש כאן הכי טוב", המשיך החלוץ הבולגרי. "בגלל זה חזרתי. אנחנו קבוצה צעירה, ובכל משחק נצטרך להוכיח את עצמנו. החלום שלי הוא להבקיע 20 שערים העונה, אבל בכדורגל הכל יכול להיות ונראה מה יהיה. קודם כל חשוב שהקבוצה תנצח".

המאמן יוסי מזרחי שנאלץ להתמודד עם עזיבתו של אפה אמברוז לסלטיק, שוב שילב שחקנים צעירים בהרכב, כאשר אמיר בן שמעון פתח בעמדת המגן השמאלי ובן בוטבול תפס את מקומו של אמברוז בקישור האחורי. באשדוד יחפשו כעת זר נוסף לעמדת הקשר האחורי, כאשר ננה פוקו שהוחתם צפוי להיות מושאל לקבוצה בליגה הלאומית, ככל הנראה הפועל כפר סבא או מכבי יבנה.

יוסי מזרחי הבטיח: "זו רק ההתחלה"

אשדוד עלתה לפסגה עם 1:3 על סכנין

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully