וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה זעם על שחקניו: "אסור להיראות ככה"

1.9.2012 / 21:01

אכזבה גדולה בסכנין בעקבות ההפסד 3:1 לאשדוד. המאמן: "מכל רבע מצב הם כבשו". יוסי מזרחי: "זו רק ההתחלה"

רוני לבנה

מ.ס. אשדוד המשיכה הערב (שבת) את פתיחת העונה המוצלחת שלה, כשגברה על בני סכנין 1:3, שמרה על מאזנה המושלם והתמקמה לה בפסגת הטבלה. בשבוע הבא תארח הקבוצה מעיר הנמל את בית"ר ירושלים ולאחר מכן תצא למשחק חוץ אצל מכבי חיפה, ולאחריהן ככל הנראה ניתן יהיה לשער לאן מועדות פניה של קבוצתו של יוסי מזרחי.

"צריך לתת לזמן לעשות את שלו", הצטנע מזרחי. "זו רק ההתחלה, ולמרות זאת זה ניצחון חשוב מאוד. שיחקנו מחצית ראשונה טובה מאוד ומחצית שניה גרועה. בעתיד שתי המחמיות יצטרכו להיות טובות". בקבוצה יחפשו מחליף לאפה אמברוז שעזב כאשר ג'ואל דמאו עדיין על הפרק, אך מועמדים נוספים באים בחשבון לעמדת הקשר האחורי. מזרחי התייחס לעזיבה של אמברוז ואמר: "זה בא לנו בהפתעה. נהיה חייבים להתארגן ולהביא שחקן אחר ברמה גבוהה".

מנגד, בבני סכנין שררה אווירת נכאים בסוף המשחק כאשר המאמן שלומי דורה זעם על שחקניו בחדר ההלבשה במחצית. בסיום אמר המאמן: "אסור לנו להיראות כמו במחצית הראשונה, מכל רבע מצב האורחים כבשו. בחרנו בירו בלו ועליו אנו סומכים. אם הוא יהיה המוציא לפועל שלנו נראה בסוף העונה. לגבי דמאו אמר דורה: "יש הנהלה והיא תחליט בעניין הזה" .

בסביבתו של פיטר אמבמבה הציעו את הבלם למאמן הפועל תל אביב ניצן שירזי, אם כי זה בוחן את מועמדותם של מספר בלמים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully