וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקאל אסיין: "מוריניו הוא כמו אבא בשבילי"

הגנאי מסביר מדוע בחר בריאל, מרגיע: "אם לא הייתי כשיר לא הייתי חותם", ומצהיר: "אני מוכן לשחק בכל עמדה פרט לשוער"

AP

מיקאל אסיין הוצג אמש (שבת) כשחקן ריאל מדריד, והבטיח לשדרג את הסגל של ז'וזה מוריניו. הקשר הגנאי, שיחגוג בדצמבר את יום הולדתו ה-30, הושאל לעונה אחת מצ'לסי שם לא זכה לקרדיט בשל הפציעות הרבות מהן סבל לאחרונה, אך המאמן הפורטוגלי, שהחתים אותו בסטמפורד ברידג' ב-2005, החליט להמר עליו ושלח לשם כך את לסאנה דיארה בהשאלה לאנז'י מחצ'אלקה.

"הכל קרה כל כך מהר", סיפר אסיין בהצגתו. "מוריניו התקשר אליי ואמר שהוא מוכן לקחת אותי, ומיד אמרתי כן. זה כל מה שהייתי צריך כדי להגיע לכאן. מוריניו הוא כמו אבא בשבילי, כי הוא זה שהביא אותי לצ'לסי. יש לנו יחסים טובים עם הבנה ברורה אחד של השני".

לגבי סימני השאלה סביבו אמר אסיין: "היו לי כמה בעיות כשירות בעבר, אבל אני חזק. אם לא הייתי מוכן לשחק כאן לא הייתי חותם. לריאל יש שחקנים מאוד מאוד טובים, אבל אני מוכן להשתלב איפה שמוריניו יציב אותי, בכל עמדה פרט לשוער מבחינתי, זו תהיה הרגשה נהדרת לזכות בתארים בצורה הזו".

אייטור קראנקה, עוזרו של מוריניו שנשלח על ידי המיוחד למסיבת העיתונאים לקראת משחקה של ריאל נגד גראנדה הערב, אמר: "אסיין הוא חבר של מוריניו, ויש לצוות המקצועי ביטחון בו בשל כך. הוא יהיה החתמה משמעותית עבורנו".

במדריד חגגו את הגעתו של אסיין: "זו החתמה גדולה"

ריאל-גראנדה (20:50, ספ' 5), ברצלונה-ולנסיה (22:30, ספ' 5)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully