וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו גנב לונגר את אסיין, זו החתמה גדולה"

במדריד התגאו בהגעתו של הגנאי, אך הזהירו: "הוא עבר המון פציעות". סינקלייר מאושר סיטי, בנדטנר מבטיח הרבה ליובנטוס

השעות האחרונות של חלון ההעברות האירופי סיפקו לנו אמש (שישי) כמה דרמות ענקיות, ובראשן עמדה החתמתו של מיקאל אסיין בריאל מדריד. הקשר הגנאי שלא היה בתכניות של רוברטו די מתאו בצ'לסי הוזכר כמועמד להימכר לפנרבחצ'ה, כשבמקביל ארסנל ניסתה להנחית אותו בהשאלה, אך לבסוף העדיפה אלופת אירופה להשאיל אותו דווקא לריאל מדריד.

אסיין, שיחגוג בדצמבר את יום הולדתו ה-30, יתאחד כעת עם ז'וזה מוריניו שהחתים אותו בסטמפורד ברידג' לפני שבע שנים, ויחליף אצל הבלאנקוס את לסאנדה דיארה שחתם באנז'י מחצ'אלקה הרוסית, כשאתמול עשה אסטבן גראנרו את הדרך ההפוכה ממדריד ללונדון וחתם בק.פ.ר.

מוריניו חיפש בשבועות האחרונים מגן ימני לחיזוק הסגל, אבל בסופו של דבר הימר על אסיין, שאמור לפחות בתחילת דרכו במועדון לשמש כמחליף של סמי חדירה, מכיוון שקיים סימן שאלה לגבי כושרו הנוכחי. בעונה שעברה רשם אסיין, שסבל משורה של פציעות בשנים האחרונות, 14 משחקים בלבד במדי הבלוז.

"ריאל קיבלה את הגרסה החיוורת של אסיין", נכתב ב-'מארקה'. "הרגליים של הגנאי עברו קילומטראז' ארוך והרבה פציעות בשנים האחרונות וייתכן שההזדמנות הזו מגיעה מאוחר מדי עבורו, אבל עם המיוחד אף פעם אי אפשר לדעת. אולי האתגר השאפתני וההדרכה של מוריניו תוציא מאסיין את המיטב כמו בימיו הגדולים".

ב-'אס' נשמעו אופטימיים יותר, ציטטו מקור במועדון שהצהיר: "זו החתמה גדולה, גדולה", קבעו שאסיין הוא בדיוק מסוג הלוחמים שמוריניו אוהב בקבוצות שלו, ואף צירפו לאתר האינטרנט של העיתון את תקציר המשחק בין צ'לסי לברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות בו הפגיז אסיין כדור אדיר לשערו של ויקטור ואלדס, עם הכותרת "אסיין כבר יודע לכבוש מול בארסה".

סינקלייר: "לא יכול לחכות לשחק עם הטובים בעולם"

באנגליה ריכזה מנצ'סטר סיטי את מירב העניין ביום האחרון של ההעברות. אחרי קיץ דל בהתחמות ועמוס בתלונות של רוברטו מאנצ'יני, פתחו הבוסים של אלופת אנגליה את הכיס, וצירפו לסגל הגדוש ממילא את מייקון, חאבי גרסיה, סקוט סינקלייר ומתיאה נסטאסיץ'.

מאנצ'יני, שהכחיש מוקדם יותר השבוע את העניין שגילה במייקון, ששיחק תחתיו במשך שנתיים באינטר, הודה שהניסיון של הברזילאי הכריע את הכף, בעוד שסינקלייר נשמע נרגש במיוחד להצטרף לסיטיזנס.

"אני פשוט שמח שאני סוף סוף שחקן של מנצ'סטר סיטי", אמר הקשר האנגלי בן ה-23, שלא הצליח לפרוץ בצ'לסי אבל הרשים במדי סוונסי וחזר כעת למרכז הבמה. "היו זמנים השבוע בהם חשבתי שזה כבר לא יקרה, אבל הוקל לי ואני כבר לא יכול לחכות לשחק לצד כמה מהשחקנים הכי טובים בעולם, בטח כשמחכים לנו שני משחקים נגד ריאל מדריד בליגת האלופות".

בנדטנר: "מעדיף הפעם לדבר בעיקר על המגרש"

באיטליה נמשך גם אתמול סבב העברת החלוצים, כשאת החלון סגרו לוקה טוני שחזר לפיורנטינה וניקלאס בנדטנר שחתם ביובנטוס,בעוד שאדינסון קבאני דווקא האריך את חוזהו בנאפולי עד 2017.

בנדטנר, שהיה מבוקש גם במילאן, אמר אחרי החתימה: "הגעתי למועדון הכי גדול באיטליה, והמעבר הגיע בזמן הנכון בקריירה שלי. שיחקתי בעבר נגד הרבה קבוצות איטלקיות וכולן היו טקטיות מאוד, אביא ליובה התלהבות, הרבה רצון ולב גדול".

"אני מעדיף להביא הרבה על המגרש ולא לדבר יותר מדי מחוצה לו כפי שעשיתי בעבר", הוסיף החלוץ הדני. "אני יודע בדיוק איך אנטוניו קונטה משחק, הוא היה שחקן פנטסטי ועכשיו הוא מאמן גדול, אתן הכל כדי להבקיע הרבה שערים עבורו".

החלון נסגר: רשימת ההעברות המלאה של היום האחרון

גם אותו צ'לסי בחרה להשאיל: בניון חוזר לעונה אחת לווסטהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully