וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבתאי: "מרגישים את הלחץ, זה לא היה בשנה שעברה"

אכזבה בהפועל עכו אחרי ההפסד לרמת השרון. שחקנים: "למה היה צריך לשנות חצי הרכב". מרינקוביץ' ומישאלוב מאוכזבים

ברני ארדוב

ימים קשים עוברים על הפועל עכו. אם לא די בעובדה שהקבוצה השיגה נקודה אחת בלבד בשני מחזורים, נדמה שמד הלחץ בקבוצה העכואית רק הולך וגובר. הקבוצה של שמעון הדרי הפסידה 3:1 לעירוני ניר רמת השרון, והתחושות בקבוצה ביום שאחרי ההפסד הן שהקבוצה שנבנתה הקיץ מתקשה לספק כדורגל טוב ובאופן הזה תיאלץ להתמודד נגד הירידה. עכו הובילה משער של אוהד קדוסי, אבל רן יצחק (25), חריסטיאן קירובסקי (66) וסביטי ליפנייה (73) הפכו.

לא מעט תסכול הצטבר אצל מספר שחקנים שאיבדו את מקומם בהרכב במהלך המשחק האחרון, כאשר נבוישה מרינקוביץ', משה מישאלוב, לאונרדו פאסוס ודייויד גומז הוחלפו על ידי תמיר כחלון, דימקאו פידליס, אוהד קדוסי ויובל שבתאי. השינויים הרבים שבוצעו לאחר התיקו מול בני יהודה לא התקבלו בהבנה אצל מספר שחקנים. "למה צריך לשנות חצי הרכב?", אמר אחד השחקנים. "בסך הכל סיימנו בתיקו נגד בני יהודה. כל הלחץ שהמאמן והמערכת נמצאים בו רק פוגעים במועדון".

לקראת המשחק הבא בעוד כשבועיים נגד בני סכנין, צפוי הדרי לבצע חילופים נוספים בהרכב, אחרי שהוא ראה את קבוצתו מתקשה לתפקד ולייצר כדורגל טוב. לא מן הנמנע שפאסוס וגומז ישובו להרכב אחרי שנגד רמת השרון הם נותרו מחוץ ל-11.

לאחר המשחק סיפר יובל שבתאי לוואלה! ספורט: "זה לא נראה טוב, אנחנו צריכים להתעורר ולנצל את הפגרה כדי לעבוד ולהשתפר. צריך להיות אופטימים ולעבוד קשה. אם נרים ידיים, לא ייצא מזה שום דבר. אני מאמין שיהיה בסדר ונעלה על המסלול. בכל שנה מדברים עלינו כמועמדים לירידה, ונכון לעכשיו אנחנו לא נראים טוב. אנחנו צריכים לעבוד ולשפר את הדברים הפחות טובים".

על הלחץ במועדון, אמר הקשר ששב להרכב: "אנחנו מרגישים את הלחץ הזה מסביב. זה לא היה בשנה הקודמת, אבל זה נובע כנראה מפתיחת העונה שלנו. אנחנו לא ברצלונה וריאל, ותוצאת תיקו מול בני יהודה היא סבירה. נגד רמת השרון זו הייתה פאשלה. במשחק כזה ונגד סכנין אלה משחקים שאנחנו חייבים לקחת אותם, אבל אין מה לדאוג. הכל בר תיקון וזו עדיין ההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully