וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני רמת השרון ניצחה 1:3 את הפועל עכו

ניצחון ראשון לניסן יחזקאל: קדוסי כבש ראשון (20), אבל עכו התפרקה כשרן יצחק (25), קירובסקי (66) וליפנייה (73) הפכו

עירוני ניר רמת השרון והפועל עכו ידעו ערב פתיחת העונה שהסיכויים שהן ייאלצו להילחם על מקומן בליגה גבוהים, ולכן חשיבות המשחק ביניהן במחזור השני הייתה גבוהה. בסופו של דבר ניסן יחזקאל חגג ניצחון ראשון העונה 1:3 על הפועל עכו של שמעון הדרי, שצריכה לחשוב היטב מה לא עובד בשורותיה אחרי שהשיגה נקודה אחת משני משחקים, וגם בגביע הטוטו היא לא הצליחה לטעום את טעמו של הניצחון.

הדרי השאיר על הספסל את לאונרדו פאסוס ודייויד גומז שאיכזבו בשבועות האחרונים, כשגם משה מישאלוב ונבוישה מרינקוביץ' נותרו על הספסל. מי שכן קיבלו הזדמנויות הם תמיר כחלון ואוהד קדוסי, ועל פניו עד הדקה ה-20 נראה היה שההימור של הדרי הצליח, אחרי שהחלוץ הצליח להבקיע את שער היתרון לעכואים. אלא שכאן גם החל המהפך. חמש דקות לאחר מכן רן יצחק איזן ל-1:1, ובמחצית השנייה חריסטיאן קירובסקי עם מספרת אדירה וסביטי ליפנייה השלימו את הסיפור ושלחו את ציון וייצמן לעשות בדק בית.

מהלך המשחק

דקה 18 - אחרי דקות חלשות, עירוני ניר רמת השרון הגיעה להזדמנות ראשונה במשחק כשקירובסקי הוריד כדור עם הראש לרחבה, ואסי בלדוט המשיך בבעיטה, אך דודו גורש היה במקום כדי להדוף.

דקה 20 - גול! לוהאב כיאל הכניס כדור עומק מצוין לאוהד קדוסי, שעצר את הכדור ובעט מזווית קשה פנימה, 0:1 להפועל עכו.

דקה 25 - גול! אפרים טאקה הצליח לעקוף שני שחקנים, חדר לרחבה והעביר כדור רוחב שמצא את רן יצחק, והחלוץ המשיך פנימה. 1:1.


דקה 46 - שמעון הדרי החליט על שינוי אחד במחצית, כשהקפיץ מהספסל את נבוישה מרינקוביץ', שכבש בשבוע שעבר בפנדל. יובל שבתאי פינה את מקומו.

דקה 66 - גול! קירובסקי השתלט על כדור ברחבה ועם מספרת מרהיבה הוא הצליח להכניע את דודו גורש, 1:2 לעירוני ניר רמת השרון.

דקה 73 - גול! מה קורה לעכו? אור אוסטווינד הגביה כדור חופשי מ-20 מטרים לאיזור הרחבה, וסביטי ליפנייה התרומם מעל ההגנה ונגח פנימה. 1:3 לעירוני ניר רמת השרון.

עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, יורדן מילייב, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, איתי אלקסלסי, משה אבוטבול (תום מנשרוב 80), רן יצחק (ברוך דגו 56), אפרים טאקה (אור אוסטווינד 66), אסי בלדוט, חריסטיאן קירובסקי.

הפועל עכו: דודו גורש, לוהאב כיאל, אדי גוטליב, דימקאו פידליס, שגיב כהן, אמייה טגה, אימורו לוקמן, גיא דיין, תמיר כחלון (עאמר זידאן 71), יובל שבתאי (נבוישה מרינקוביץ' 46), אוהד קדוסי (דייויד גומז 60).

לדף המשחק

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully