וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חירובסקי: "השער היפה בקריירה", הדרי: "אני האחראי"

המקדוני של רמת השרון כבש במספרת נגד עכו. יחזקאל: "אנחנו יודעים מה יש לנו בידיים". שמעון הדרי: "משחק ההגנה היה לקוי"

ברני ארדוב

בצל הבעיות הרבות שפוקדות אותה, עירוני ניר רמת השרון השיגה הערב (שבת) ניצחון ראשון העונה, 1:3 על הפועל עכו שמסתבכת כבר בפתיחת העונה. אוהד קדוסי, בהופעת הבכורה שלו בהרכב, כבש שער יתרון בדקה ה-20, אבל רמת השרון, שאירחה את המשחק בראשון לציון, חזרה היטב כשרן יצחק (25), חריסטיאן קירובסקי (66) וסביטי ליפנייה (73) הבקיעו. אבל מה שבאמת יזכרו מהמשחק הזה הוא השער הנפלא במספרת של הזר המקדוני של רמת השרון, שיהיה בוודאי מועמד לשער העונה.

מאמן רמת השרון, ניסן יחזקאל, אמר בסיום: "הייתה מחצית שנייה מצוינת, גם אחרי השער שספגנו נכנסנו לעניינים. ראינו מהפוטנציאל שקיים, ואנחנו ממשיכים הלאה. אני לא אחראי למה שאנשים מדברים ואנחנו יודעים מה יש לנו בידיים. אנחנו עובדים קשה, מייצגים מועדון שצריך להיות בליגת העל. אני שמח בשביל השחקנים בניצחון הזה. אין מילים על השער של קירובסקי".

קירובסקי עצמו אמר: "אני חושב שזה השער הכי יפה שלי בקריירה. הסתכלתי על הכדור ובעטתי כמו שאני תמיד בועט כדורים, וזה נכנס. אולי היה לי מזל, אני שמח וגאה על כך". להערכות שרמת השרון תתמודד העונה נגד הירידה, אמר המקדוני: "מי שאמר את זה אולי לא יודע מה האיכויות שלנו. יש לנו קצת בעיות מאחור, אבל זה לא משנה והפסד אחד לא ישבור אותנו. ניצחנו קבוצה טובה מאוד, ועכשיו יש לנו שבועיים להתכונן למשחק הבא".

שמעון הדרי, מאמן הפועל עכו, מרגיש היטב את הלחץ, ואמר: "נראינו ממש לא טוב, התוצאה לא שיקרה. הגיע לנו להפסיד, ומפה צריך ללכת קדימה. צריך לאתר את הבעיות, משחק ההגנה שלנו היה לקוי מאוד וצריך ללכת קדימה. אני לא אבוא עכשיו ואגיד שצריך חיזוק, לא צריך שום דבר. צריך להביא את השחקנים בצורה נכונה, ואני האחראי הבלעדי לזה לטוב ולרע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully