וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש רק פלקאו אחד והוא של אתלטיקו מדריד"

יו"ר אתלטיקו חגג את הזכייה בסופר קאפ, הקולומביאני גילה: "חלמתי על שלושער". די מתאו: "אנחנו חייבים להשתפר והרבה"

משחק הסופר קאפ האירופי במונאקו היה שייך לאיש אחד - רדאמל פלקאו. החלוץ הלוהט של אתלטיקו מדריד, שהבקיע שלושער ביום שני לרשת אתלטיק בילבאו, עשה זאת שוב, הפעם בהצגת יחיד נדירה מול צ'לסי, כשהוביל את הקולצ'ונרוס עם שלושער מרהיב לניצחון גדול 1:4 על אלופת אירופה ולזכייה בתואר ראשון העונה. פלקאו כמובן נבחר ל-MVP, בעוד אתלטיקו חגגה זכייה שנייה בהופעה שנייה בסופר קאפ, אחרי שעשתה זאת כבר ב-2010. בנוסף, הייתה זו זכייה רביעית ברציפות של קבוצה ספרדית במפעל, כשההופעה המרשימה של המדורגת חמישית בלה ליגה מול אלופת אירופה היוותה עוד הוכחה לשליטה הספרדית ביבשת.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד מניף את הסופר קאפ. רויטרס
עוד תואר לספרד. רדאמל פלקאו והחברים/רויטרס

פלקאו הנרגש אמר בסיום: "לפני המשחק חלמתי להבקיע שלושער, ואני שמח שהייתה לי הזדמנות לעשות את זה. התחלנו באינטנסיביות וידענו לשמור על זה. זה היה ניצחון חשוב מאוד עבורנו". לגבי האפשרות שהפריחה שלו תוביל לעזיבה לטובת אחת מאריות אירופה אמר הקולומביאני: "אני לא יודע מה יקרה מחר, אבל לקבוצה הזו יש המון תשוקה ואנחנו נוסקים במהירות לרמה העולמית".

המאמן דייגו סימאונה אמר: "אני גאה בשחקנים שלי. פגשנו יריבה חזקה וכולם היו פשוט יוצאים מן הכלל. הם עשו הכל מושלם. את פלקאו אני פשוט מעריץ. אני מכיר אותו מאז שהיה ילד והוא לא מפסיק לגדול ולהתקדם".

יו"ר המועדון מיגל אנחל חיל מארין יצא מגדרו במחמאות לפלקאו: "יש רק פלקאו אחד והוא של אתלטיקו מדריד. היה שווה להשקיע עליו. הייתה אווירה יוצאת מן הכלל ביציעים ומשחק מושלם של סימאונה והשחקנים. ננסה לשפר את רמת הקבוצה עד שנגשים את כל מטרותינו".

גם מריו סוארס פרגן לחלוץ: "פלקאו הוא חיה, זו זכות שהוא איתנו בקבוצה. הוא החלוץ הכי טוב בעולם וזה תענוג לשחק לצידו".

טיבו קורטואה, שוער אתלטיקו המושאל מצ'לסי, חגג בסיום: "זה היה משחק מושלם, יכולנו לנצח גם 1:6, או 1:7. הייתה לי מעט עבודה, סימאונה ניהל אותנו מושלם מבחינה טקטית והכל עבד חלק. 1:4 נגד אלופת אירופה זו תוצאה מאוד טובה. זה הישג פנטסטי לנו ולאוהדים הנפלאים שלנו".

שחקני צ'לסי מאוכזבים: ג'ון אובי מיקל, פרנק למפארד, פרננדו טורס. Antonio Calanni, AP
די מתאו: "חבל שאפילו לא היינו תחרותיים". שחקני צ'לסי/AP, Antonio Calanni

בצד המפסיד היה רוברטו די מתאו, שאחרי שהוביל את הבלוז שלו לניצחונות בגמר הגביע האנגלי ובגמר ליגת האלופות חווה הפסד ראשון בגמר: "במחצית הראשונה היינו חלשים מאוד, ואתלטיקו היו ממש חדים והענישו אותנו. התאמצנו מספיק, אבל הם היו פשוט טובים יותר מאיתנו. יש לשחקנים שלי הרבה מה ללמוד ואנחנו חייבים להשתפר והרבה. חבל מאוד שלא הצלחנו אפילו להיות תחרותיים במעמד כזה. נמשיך לנסות לשנות בהדרגה את סגנון המשחק שלנו, אבל לפני התבוסה הזו היו לנו כמה משחקים טובים כך שאני בטוח שנתאושש".

על כוכב המשחק אמר המנג'ר האיטלקי: "נתנו לפלקאו יותר מדי מרחב וזמן. אסור לעשות את זה עם שחקן כמוהו כי הוא מסוכן ביותר, ואם מאפשרים לו חופש של חצי מטר הוא ימצא את החיבורים. הוא הבקיע שערים יפים מאוד, אבל היינו צריכים למצוא דרך לעצור אותם בשלב מוקדם יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully