וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גילי ורמוט בדרך חזרה למועדון

הקשר, שלא נכלל בסגל קייזרסלאוטרן, לא מצא קבוצה באירופה. מכבי ת"א תטרפד את העסקה? שירזי לוחץ להחתמת דה סילבה

הקשר גילי ורמוט מתקרב להפועל תל אביב. לקראת סיגרת חלון ההעברות האירופי, ורמוט לא מצא קבוצה שתקלוט אותו אחרי שסלטה ויגו צירפה את פארק צ'ו יאנג מארסנל ולפיכך ההעדפה שלו היא לחזור לארץ ולא להישאר כשחקן ספסל בקייזרסלאוטרן וזאת גם על מנת לא לאבד את מקומו בסגל הנבחרת של אלי גוטמן. ורמוט אמנם פתח את העונה בהרכב הקבוצה מהליגה הגרמנית השנייה, אך בעקבות שורת החתמות בתקופה האחרונה ובמיוחד הצירוף של אלכסנדר באומיוהאן, מעמדו שוב נחלש ובמועדון הוחלט לא לעמוד בדרכו.

ורמוט אף לא יצא עם חבריו למשחק החוץ בדרזדן הערב (שישי) מה שמעיד על כך שהוא יעזוב בימים הקרובים. ראוי להדגיש כי חלון ההעברות בישראל פתוח למשך שלושה שבועות נוספים, אך האדומים יהיו חייבים להחתים את השחקן עד יום שני בערב כדי שזה יוכל ליטול חלק במשחקי שלב הבתים בליגה האירופית.

בסביבתו של ורמוט כי קיימים מגעים מתקדמים וההערכה היא כי הוא יחתום בקבוצה בתחילת השבוע. יחד עם זאת, גם מכבי תל אביב עדיין נמצאת בתמונה והיא תנסה להפעיל לחצים על השחקן כדי שיחתום בשורותיה ולפתות אותו בשכר גבוה יותר.

עוזר המאמן שביט אלימלך התייחס היום לנושא הרכש ואמר: "יש שלושה מועמדים לתפקיד הבלם ואני מאמין שתוך 24 שעות אחד מהם יגיע. אם יישאר כסף, נביא עוד ישראלי. גילי ורמוט זה עניין כספי גבוה שצריך לשאול את ההנהלה. גילי יכול להוסיף, אבל אנחנו מתמקדים בבלם".

בעניין דה סילבה, על פי מקורבים לעסקה, תנאיו של הברזילאי כבר סוכמו. האדומים אמורים לשלם לרד בול זלצבורג 200 אלף יורו עד תום העונה שיהוו השתתפות בשכרו. יחד עם זאת, ישנם גורמים בהנהלת הפועל תל אביב שלא חושבים שהעסקה כדאית למרות לחצים של המאמן ניצן שירזי להחזיר את דה סילבה. בשלב זה, עדיין אין אישור מצד ההנהלה לצרף את הברזילאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully