וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט עשוי לסגור ביממה הקרובה בסלטה או בהפועל ת"א

הקשר עשוי לחזור לישראל, גם הקבוצה מספרד אופציה. נציגי ידין: "נשחרר אותו בהליך משפטי". פערים עם הבלם באהיה

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד

צפו בניצן שירזי מתכונן למשחק מול דודלאנג'

גילי ורמוט עשוי לעבור לתחנה חדשה ביממה קרובה: או הפועל תל אביב, או סלטה ויגו. ורמוט, שזכה לפני שנתיים באליפות עם הפועל ואף נבחר לשחקן העונה, שוקל לחזור לקבוצתו לשעבר, אך גם האפשרות לעבור לספרד קורצת לו.

כדי לעבור לסלטה ויגו, העסקה צריכה להיסגר עד מחר בלילה, תום מועד ההעברות באירופה. כדי לעבור להפועל תל אביב, הוא יוכל לעבור עד ה-20 בספטמבר, תום מועד ההעברות בליגת העל. מנגד, אם לא יעבור להפועל עד יום שני בלילה, הוא לא יוכל לשחק עמה באירופה.

הקשר חושש שמעמדו בקייזרסלאוטרן אינו חזק מספיק, ושהוא עלול לשבת על ספסל המחליפים, דבר שישפיע גם על דקות המשחק שלו בנבחרת ישראל. בשנה שעברה ורמוט לא קיבל הרבה הזדמנויות בלאוטרן, עבר לדה חראפשחאפ מהליגה ההולנדית (עמה ירד ליגה) וחזר לגרמניה.

בתחילת השנה נראה היה שהמאמן החדש מאמין בוורומט ומעניק לו את המפתחות בקישור ואף החמיא לו בפומבי, אך מאז כבר הספיק להוריד אותו לספסל. בקייזרסלאוטרן לא יעמדו בדרכו של ורמוט, מאחר שכבר החתימו מספר שחקנים בעמדה שלו.

סקאוטים ספרדים, שהיו במשחק הנבחרת מול גרמניה בתחילת יוני, התרשמו מהיכולת של הקשר הישראלי, דבר שעזר מאוד לשווקו בספרד.

פיצוץ עם אביחי ידין: "הפועל מזגזגת"

עוד בהפועל תל אביב: אחרי נסיונות פשרה בין אביחי ידין לקבוצה, היום (חמישי) התפוצץ באופן רשמי המשא ומתן. כל אחד מן הצדדים מאשים את השני, ונראה כי הקשר עתיד לבלות את שארית העונה ביציע אם לא יקרה שום דבר בלתי צפוי. כבר לפני מספר שבועות דיווחנו שידין יעלה ליציע, וההחלטה היום נכנסה לתוקף.

עורך דינו של ידין, רועי רוזן, תקף היום את הפועל על התנהלותה בנושא. "קיבלנו בצער אך לא בהפתעה את הזגזוג הנוכחי של הפועל תל אביב", אמר רוזן. "לפני מספר ימים, במסיבת עיתונאים, הצהיר פרופסור בר ניב, יו"ר המועדון, כי לאביחי ידין הוצע חוזה לחמש שנים בסך כולל של מיליון דולר. אביחי מוכן לקשור את עתידו המקצועי במועדון, לרדת בשכרו ולחתום לחמש שנים, בדיוק בסכומים שהפרופסור נקב בהם במסיבת העיתונאים.

"לצערנו, מתברר שידיעות לתקשורת ומסיבות עיתונאים זה דבר אחד, ומציאות זה דבר אחר. הפועל תל אביב לא הציעה ולא מציעה את החוזה האמור ואפילו לא שום דבר קרוב לזה.

"לא רק שהפועל תל אביב לא מציעה שום דבר קונקרטי, אלא שהיא גם בוחרת לפעול בדרך האיומים והכוחניות כשהיא מצהירה בריש גלי שהיא לא תכבד את ההסכם עליו היא חתומה עם השחקן ותושיב אותו ביציע עד סוף העונה.

"האמירה מהווה הודעה חד משמעית על כוונה להפר את ההסכם. הדבר, יחד עם הפרות הסכם בוטות נוספות מהתקופה האחרונה, יחייב אותנו לנקוט בהליכים משפטיים על מנת להביא לשחרורו המיידי של השחקן מהמועדון".

מהפועל תל אביב נמסר: "הפועל תל אביב תכבד את חוזהו של ידין במלואו, השחקן ימשיך להתאמן במסגרת המועדון וימשיך לקבל את שכרו. צר לנו כי ידין ועורך דינו מציירים תמונה מעוותת של המציאות במסגרתה קיבל השחקן הצעה מצוינת לקשור את עתידו במועדון, שאף הסכים ללכת לקראתו במספר סעיפים משמעותיים, ואילו זה בחר למשוך זמן ולגרום נזק גדול בכל הנוגע להכנות לקראת העונה החדשה".

לידיעה הראשונית על הסנקציות של הפועל תל אביב נגד אביחי ידין

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אנדרה באהיה לא יגיע לישראל?

אחרי שאתמול (רביעי) כבר הודיעה הפועל תל אביב לתקשורת על כך שהבלם הרזילאי אנדרה באהיה סיכם את תנאיו במועדון, היום מתברר כי עדיין יש פערים קטנים בין הבלם לאדומים, ושאשתו של הברזילאי מערימה קשיים להגיע לארץ. התוצאה: באהיה לא נחת בנתב"ג בצהריים כמתוכנן, ועלול שלא להגיע.

בהפועל עדיין לא הרימו ידיים בקשר לבלם, והאדומים ינסו עד יום שבת לשכנעו להגיע ולחתום על חוזה לשנתיים במועדון. אם המאמצים לא יבשילו לעסקה, הפועל תעבור לאופציה פחות מועדפת כרגע, והיא הצ'ילאני קרלוס לברין מפאלרמו, שמשחק עם ערן זהבי. כידוע, האיטלקים מעוניינים להשאיל את הבלם רק עד תום העונה, ולכן בהפועל לא ממש מתלהבים מעסקה זו, אך כרגע מבין המועמדים הוא המועדף על ידי הצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully