וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "היכולת שהצגנו בליגה מדאיגה אותי"

מאמן הפועל ת"א מודאג לקראת הגומלין מול דודלאנג' בליגה האירופית. (ה', 20:00, ספ' 1 ו-HD). באהיה סיכם לשנתיים

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד

הפועל תל אביב מצאה זר חמישי. ימים ספורים אחרי שנוסא איגייבור חתם בבטיס, האדומים סיכמו עם הבלם הברזילאי אנדרה באהיה (28). השחקן שגדל בפלמנגו ינחת ביום חמישי בישראל, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום לשנתיים. באהיה שיחק במשך שבע שנים בפיינורד ההולנדית ואשתקד בסמסונספור הטורקית.

שבוע לאחר שניצחה 1:3 בחוץ את דודלאנג' בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית ועשתה צעד משמעותי לקראת שלב הבתים, תפגוש מחר (חמישי) הפועל תל אביב את הקבוצה מלוקסמבורג בבלומפילד במסגרת הגומלין.

האדומים, שמגיעים אחרי ניצחון 0:1 לא מרשים במיוחד מול הפועל רמת גן במסגרת המחזור הראשון בליגת העל ובשוך סערת הפנדל מהמשחק מול דודלאנג' והשעייתם של עומר דמארי ו-ויקטור מרעי, ינסו לשים הכל מאחוריהם ולהשלים ניצחון שלישי בתוך שבוע. המאמן ניצן שירזי הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק שייערך ביום חמישי בשעה 20:00, שידור ישיר בספורט 1 ו-HD.

שירזי אמר: "הפועל תל אביב כמועדון יודע את חשיבות ההשתתפות במפעל אירופי. המקדמה שיש לנו אולי מפריעה מבחינה פסיכולוגית. אין לי ספק שהשחקנים שלנו מבינים כמה חשוב להשלים את המשימה מחר ולעלות לשלב הבתים. באופן טבעי אנחנו רוצים להבטיח את העלייה לשלב הבתים. אנחנו יודעים שהמקדמה שלנו מהמשחק הקודם אמורה להספיק. חשוב לנו להיראות יותר טוב מהצורה בה נראינו מול הפועל רמת גן. אנחנו צריכים להראות כדורגל טוב יותר, שוטף יותר. זה מכלול של יכולת והרבה שחקנים חדשים וכל משחק שעובר יכול לשרת אותנו ברמה הזו".

המאמן הוסיף: "הדברים מחר תלויים בהפועל תל אביב. האנרגיות בבלומפילד מחר ייתנו לנו דרייב. אני מודאג מהיכולת שהראינו מול הפועל רמת גן, אבל יש מקדמה מבחינת התוצאה ואני רוצה לקחת את זה גם ליכולת יותר טובה".

שירזי התייחס לצירוף באהיה: "אנחנו עכשיו ברמה של החלפת ניירות ואני מקווה שהוא יוכל לקחת חלק במשחקים הקרובים בליגה ובאירופה. אנחנו בטוחים שאנדרה באהיה יוכל לשדרג אותנו. רצינו להשתמש בנוסא איגייבור ורק אחר כך לצרף זר חמישי. הרקורד של באיה מרשים והוא מנוסה. אני מקווה שהוא יוכל לתת לנו את הניסיון שאנחנו צריכים.

אני מקווה מאוד שהבעיה הקטנה שהייתה במסגרת של עומר דמארי ו-ויקטור מרעי כבר לא תהיה חלק מהיום יום שלנו. חשוב להחזיר אותם למסגרת כמה שיותר מהר", סיכם המאמן.

מור שושן, שקיבל מחמאות על ההופעה מול הפועל רמת גן, ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב על חשבון זאב חיימוביץ'. ויקטור מרעי ועמר דמארי, שלא נכללו בסגל למשחק ביום ראשון זכר לתקריות בלוקסמבורג, ישובו ישירות להרכב.

האורחת מלוקסמבורג הגיעה ללא החלוץ הבכיר שלה, אורליין יואכים, שכבש במשחק הראשון, מאחר והוא יצא לחתום בווילם 2 מהליגה ההולנדית.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, מור שושן, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, ברונו קוטיניו, אלרואי כהן, טל בן חיים, ויקטור מרעי, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully