וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אם ידין לא יחתום, הוא יעלה ליציע"

במועדון זועמים על הקשר שטרם סיכם: "נראה איך הוא יהיה שחקן מוביל כשהוא יישב ביציע". הברזילאי קוטיניו למבחנים

ברני ארדוב

צפו בתגובות לאחר הדרבי התל אביבי בגביע הטוטו

המאבק בין אביחי ידין להפועל תל אביב עולה מדרגה. הקשר שמסרב לחתום על הארכת חוזה עשוי למצוא את עצמו כבר בתחילת העונה ביציע. האדומים החליטו להפעיל לחץ על ידין והיום (רביעי) גורמים במועדון שלחו מסר ברור לקשר: "אם הוא לא יחתום על החוזה החדש, הוא יפתח את העונה ביציע".

אחרי שבשבוע שעבר הוצע לקשר חוזה לשלוש שנים והוא סירב, הפועל תל אביב שדרגה את ההצעה עם חוזה לחמש עונות בשכר של 190 אלף דולר, רק 40 אלף דולר פחות ממה שהשתכר הקשר העונה. אלא שבינתיים ידין מסרב לחתום ומוכן לחתום רק תחת החוזה הישן, כשבסיום העונה הוא יהפוך להיות שחקן חופשי.

בנוסף, האדומים החליטו כרגע לא למכור את הקשר ליריבות בארץ, ואם הוא ירצה להשתחרר מהחוזה, הוא ייאלץ להביא הצעה מאירופה, כשבשלב הזה אין לו הצעה רצינית. "זה ידוע שאביחי רוצה להיות שחקן מוביל גם בנבחרת של גוטמן ולעשות עוד שדרוג מקצועי", אמרו בקבוצה. "נראה איך זה עולה בקנה אחד עם ישיבה ביציע". הקשר עצמו סירב להגיב לדברים.

בינתיים במועדון ממשיכים במאמצי החיזוק בחלק הקדמי, כאשר היום ינחת בארץ הקשר ההתקפי הברזילאי ברונו קוטיניו, שיגיע להתרשמות לאחר מעקב ממושך שניהל אחריו מאמן הקבוצה ניצן שירזי. קוטיניו בן ה-26 שיחק בשנתיים האחרונות בפולוניה ורשה, שבשורותיה הוא כבש 11 שערים. קוטיניו גדל במחלקת הנוער של גרמיו והיה שייך לה עד 2007, כשהוא הושאל לקבוצת אמריקה הברזילאית ולנאסיונל. לאחר מכן הוא עבר לפולין, ושיחק במשך שנתיים בביאליסטוק, כשלאחר מכן הוא כאמור נדד לפולוניה ורשה.

בתוך כך, הפועל תל אביב קרובה לצרף רכש נוסף הקיץ - קשר הפועל חיפה, חנן ממן. שירזי שוחח עם בעלי הפועל חיפה יואב כץ, והשניים סיכמו עקרונית שהשחקן יושאל לשורות מחזיקת הגביע לעונה אחת תמורת 45 אלף יורו. יחד עם זאת, העסקה עדיין לא סגורה סופית וראשי המועדון עדיין צריכים לתת לה אור ירוק. אם ממן יגיע למתחם חודורוב, הוא יהיה הרכש השלישי אחרי טל בן חיים וזאב חיימוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully