וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ק.פ.ר

טורה, דז'קו וטבס חגגו ניצחון שני. טוטנהאם עדיין ללא ניצחון - 1:1 עם נוריץ'. ווסטהאם - פולהאם 0:3. שכטר ובניון לא שותפו

המחזור השלישי באנגליה יצא היום (שבת) לדרך עם שישה משחקים, כשבמוקד האלופה ממנצ'סטר. לאחר שהוציאו לא מעט מרץ בסיום חלון ההעברות, הסיטיזנס הצליחו הפעם לאגור שלוש נקודות קלות הרבה יותר לעומת השבוע שעבר נגד ליברפול, וניצחו 1:3 את קווינס פארק ריינג'רס, אותה קבוצה מולה חגגו את התואר ההיסטורי שלהם אשתקד. טוטנהאם ואנדרה וילאש ממשיכים לאכזב, כשסיימו ב-1:1 ביתי מול נוריץ' החלשה, בעוד איתי שכטר נרשם לראשונה העונה בסגל של סוונסי, אך לא שותף ב-2:2 של קבוצתו עם סנדרלנד. המחזור יגיע לשיא ביום ראשון, כשליברפול תארח את ארסנל, ניוקאסל את אסטון וילה וסאות'המפטון את מנצ'סטר יונייטד.

טוטנהאם - נוריץ' 1:1

עוד שבוע עבר, ושוב טוטנהאם שומטת יתרון בדקות הסיום ומאכזבת מאוד. התרנגולים היו אחת הקבוצות הפעילות ביותר לקראת תום מועד ההעברות, כשנפרדו מלוקה מודריץ' ורפאן ואן דר וארט וצירפו את הוגו לוריס, קלינט דמפסי ומוסא דמבלה. השלושה לא פתחו הערב בהרכב, אולם דמבלה נכנס כמחליף במחצית, ומיד קנה את עולמו. הרגע הגדול של הקשר הבלגי המצוין שהגיע מפולהאם התרחש בדקה ה-60, כשהשתחרר נהדר משני שחקני הגנה ובעט כדור שטוח שהכניע את ג'ון ראדי. אלא שבדקה ה-85 הגיע שער השוויון של הכנריות, כשרוברטו סנודגרס הכניע את בראד פרידל לאחר שהגנת טוטנהאם לא הצליחה להרחיק כדור קרן פשוט. הלחץ על אנדרה וילאש בואש גובר, ואולי מהמפגש עם רדינג בשבוע הבא ייצא המאמן הפורטוגלי עם ניצחון ראשון בקבוצתו החדשה.

סוונסי - סנדרלנד 2:2

לאחר שקיבל סוף סוף את רשיון העבודה שלו איתי שכטר נכלל לראשונה בסגל של סוונסי, וצפה ב-90 דקות מלהיבות למדי מהספסל. בסיומן סוונסי המפתיעה אמנם שמטה נקודות ראשונות העונה, אך הראתה הרבה אופי והוכיח פעם נוספת כי קשה מאוד לשבור אותה. סטיבן פלטשר העלה את החתולים השחורים, שפתחו את העונה רע מאוד, ליתרון בדקה ה-40, כשניצל הגנה רעועה של סוונסי, נכנס לרחבה וסיים מצוין. ווין רוטלג' השווה בדקה ה-45 אחרי בישול של נייתן דייר, אולם פלטשר חגג צמד שבע דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, וקבע 1:2 לאורחת. מיצ'ו הנפלא, שפתח את העונה בצורה פשוט מצוינת, חגג שער רביעי העונה בדקה ה-66 והשווה ל-2:2, אך למרות שהיתה טובה יותר ב-25 הדקות הראשונות, סוונסי לא מצאה את שער הניצחון המיוחל. אדם ג'ונסון ערך הופעת בכורה בסנדרלנד.

מנצ'סטר סיטי - קווינס פארק ריינג'רס 1:3

אחרי הזכרונות שליוו במשך כל הקיץ את האלופה בעקבות הניצחון במחזור האחרון 2:3 על ק.פ.ר, סיטי ידעה שהעסק מתחיל שוב מחדש, ובסך הכל הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני רצתה להשאיר את הניצחון אצלה בעקבות המעידה בשבוע שעבר נגד ליברפול. סיטי ספגה שני שערים בשני המחזורים הראשונים, והפעם היא הסתפקה במחצית מהכמות.

ללא סרחיו אגוארו הפצוע ומריו באלוטלי שיעבור בשבוע הבא ניתוח בעינו, סיטי הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-16 אחרי שכדור קרן הגיע לקרלוס טבס, שלא הצליח לייצר בעיטה ראויה מהאוויר, והכדור הגיע ליאיא טורה, שהמשיך עם בעיטה לפינה הימנית.

ק.פ.ר לא ויתרה על המשחק, וחצי שעה לסיום אנדי ג'ונסון בפריצה אדירה מצד שמאל אל המרכז סחט הצלה עוד יותר אדירה מג'ו הארט שהתעופף היטב, אבל לצערו הרב ההדיפה שלו הגיעה לבובי זאמורה, שחזר מפציעה ומקרוב נגח את שער השוויון. התכולים יצאו מההלם מהר מאוד, ושתי דקות בלבד לאחר מכן קרלוס טבס בישל מצוין לאדין דז'קו, שנגח פנימה את שער היתרון השני. בתוך תוספת הזמן טבס סגר את הסיפור כשהמשיך כדור שפגע בו מדז'קו לעבר השער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ווסטהאם - פולהאם 0:3

הפטישים, עדיין ללא יוסי בניון שהושאל אליהם בערב שבת, השיגו ניצחון שני העונה והם עם שש נקודות מתשע אפשריות. הישראלי נכח באפטון פארק והוצג לפני המשחק ביחד עם הרכש הנוסף מאט ג'רביס. אנדי קארול שהגיע מליברפול, פתח בחוד והציג יכולת טובה. קווין נולאן כבש כבר בדקה הראשונה, ווינסטון ריד הכפיל בדקה ה-29 ומאתי טיילור קבע 0:3 בדקה ה-41.


ווסט ברומיץ' - אברטון 0:2
הבקיעו לווסט ברומיץ': שיין לונג (64), שיין מקאולי (81)

וויגאן - סטוק סיטי 2:2
לוויגאן: שון מלוני (4), פרנקו די סנטו (48), לסטוק: ג'ונתן וולטרס (פנדל, 39), פיטר קראוץ' (75)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully