וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: ”אי אפשר להגיד שמונטנגרו גדולים עלינו”

31.8.2012 / 7:01

נבחרת ישראל המאוכזבת יצאה לאסטוניה ל”משחק הכי חשוב שלנו”. אליהו: ”היינו צריכים לנצח, לפני יומיים הפכו אותנו למלכים”

תאגיד כאן

נבחרת ישראל המריאה הבוקר (שישי) לאסטוניה לקראת המשחק הגורלי במוקדמות אליפות אירופה לאחר ההפסד אמש 81:76 לנבחרת מונטנגרו, שהקטין את סיכוייה להעפיל לאליפות אירופה 2013. הנבחרת תגיע לטאלין, בירת אסטוניה, בצהריים לאחר טיסת המשך מפולין, ולאחר מכן השחקנים ינוחו עד ליום שבת בצהריים. בשבת תתקיים אסיפת וידאו לקראת החשוב ביום ראשון.

בנבחרת קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד למונטנגרו, אך לא איבדו את האמונה. "הבאנו את כל ההשקעה וההקרבה כמו מול סרביה, ונתנו את מה שיכולנו, אבל לפעמים המשחק פחות הולך בצד ההתקפי", אמר רביב לימונד, "גם בצד ההגנתי לצערי אפשרנו הרבה מאוד ריבאונד התקפה וזה שיבש לנו את המשחק. אלה דברים שקורים ואין מה לעשות, עכשיו אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולהרים את הראש".

עוזר המאמן עודד קטש ראה נקודות דמיון בין ההפסד אמש להפסד בסיבוב הראשון למונטנגרים בפודגוריצה: "חד משמעית, זה שחזור של המשחק שם. הובלנו בדקות שיכולות היו להכריע את המשחק והם חזרו עוד פעם. גם שם סבלנו מעבירות. פספסנו וזה פספוס גדול, היינו צריכים לגמור את המשחק הזה. הם קבוצה לא רעה בכלל, אבל אי אפשר להגיד שהם גדולים עלינו. היינו יכולים לנצח אותם בשני המשחקים".

עודד קטש עוזר מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
"שחזרו של משחק החוץ במונטנגרו". קטש/מגד גוזני

לאחר שהמאמן אריק שיבק השתדל שלא להזכיר את עניין העייפות בשל המשחק השני תוך 48 שעות, קטש לא חסך במילים: "כבר היום העייפות השפיעה. שילמנו מחיר מסוים על עייפות של חלק מהשחקנים, לא פתחנו את המשחק עם אותן אנרגיות של יום שלישי".

ליאור אליהו הסכים והוסיף: "יש עומס אבל אנחנו צריכים לנוח טוב, יש לנו שם שני לילות, ננוח כמו שצריך ונמשיך הלאה במטרה לנצח". רביב לימונד אמר: "קצת קשה בתוך 48 שעות להפגין את אותה היכולת בשני משחקים כל כך גדולים וקשים, זה כמעט לא אנושי וזה מובן אבל היינו יכולים לשחק יותר טוב".

בנבחרת יודעים שניצחון על אסטוניה יקרב אותם מאוד להבטחת המקום השלישי בבית, שממנו ניתן עדיין לעלות לאליפות אירופה, ומנסים לשים את המשחק אמש מאחוריהם. "קודם כל צריך מהר לשכוח את ההפסד הזה", אמר ליאור אליהו, "זו רק הוכחה כמה ספורט הוא מהיר והפכפך. רק לפני כמה ימים כולם הכתירו אותנו למלכים ועכשיו עוד פעם הפסדנו. היה משחק טוב והיינו צריכים לנצח אותו בטח בבית שלנו. מונטנגרו שיחקו יפה ומגיע להם כל הכבוד. הם הכניסו את הכדורים פנימה, הוציאו החוצה, ואין ספק שהם שיחקו יפה מאוד".

עודד קטש סיכם והוסיף לקראת אסטוניה: "אנחנו יוצאים באותה סיטואציה בה היינו נמצאים גם אם היינו מנצחים. גם אז היינו חייבים לנצח באסטוניה. מה שחבל זה שעכשיו ניצחון בטאלין לא מבטיח לנו את העלייה. בואו נהיה אופטימיים שזה יספיק. הוכחנו לעצמנו שאנחנו יכולים לצאת ממצבים קשים, זאת הזדמנות שוב פעם להוכיח את זה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רביב לימונד שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
"קשה להפגין את אותה יכולת בשני משחקים כאלו תוך 48 שעות". לימונד/מגד גוזני

במידה שנבחרת ישראל תפסיד ביום ראשון באסטוניה היא תאבד סיכוי ריאלי לסיים במקום השני שמבטיח את העלייה אוטומטית, וקשה להאמין שהיא תצליח לסיים במקום השלישי ללא ניצחון בסרביה והפסד של הסרבים לאסטוניה או למונטנגרו. מנגד, ניצחון באסטוניה והפסד של סרביה במונטנגרו יחזיר את הנבחרת חזק לתמונת הסיכויים של המקום השני בבית.

הסיכוי הריאלי ביותר מדבר על עלייה מהמקום השלישי עם ניצחונות באסטוניה ועל הקבוצה שתסיים במקום החמישי, איסלנד או סלובקיה - עדיף בהפרש גבוה ככל שניתן. במקרה כזה, אם ישראל לא תפתיע בבלגרד את סרביה, היא תסיים בסופו של דבר במאזן של 4:4, ותקווה כי לפחות שתי נבחרות שתסיימנה במקום השלישי בבתים האחרים יסיימו עם מאזן טוב פחות, או עם מאזן זהה ויחס סלים פחות טוב.

בשלב הזה שלושת הבתים שעליהם ניתן להסתכל בצורה ריאלית שבהם תסיים הקבוצה במקום השלישי עם מאזן פחות טוב משל 3:5, הם בתים ב', בו נלחמות בולגריה ואזרבייג'אן על המקום השלישי, ג', בו נלחמות אוסטריה והונגריה על המקום השלישי ו-ו' בו נמצאת טורקיה במקום השלישי בביטחון, אך עם מאזן לא מספיק טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully