וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "המצב עם מנסה בונסו לא אידיאלי"

30.8.2012 / 16:30

הצהובים ערכו אימון ללא שחקני נבחרת ישראל וללא מספר שחקנים זרים. דיוויד בלאט: "רצינו המשכיות, העובדות אחרות"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק
איתי שגב, מורן רוט, עידן זלמנסון, ריקי היקמן שחקני מכבי תל אביב. מגד גוזני
אימון ראשון מול הקהל הצהוב. שחקני מכבי תל אביב/מגד גוזני

מכבי תל אביב מודל 2012-2013 פתחה את אימוניה באופן רשמי ביום שלישי האחרון, אולם היום (חמישי) היא ערכה אימון ראשון פתוח לתקשורת ולאוהדים. הקבוצה של דיוויד בלאט, שחזר רק לאחרונה מאולימפיאדת לונדון עם מדליית ארד, הופיעה לאימון בסגל חסר למדי. ליאור אליהו וגיא פניני, שחקני נבחרת ישראל, נעדרו כמובן, בשל השתתפותם במוקדמות אליפות אירופה.

גם הזרים ניק קיינר מדלי, שיגיע באמצע החודש הבא וגיורגי שרמדיני, שמשחק עם נבחרת גאורגיה, לא נטלו חלק באימון. פופס מנסה בונסו, שבקבוצה הביעו דאגה ממצבו, לאחר שעבר ניתוח ארתוסקופיה בברך, נעדר גם כן. בקבוצה חוששים שפציעתו של מנסה בונסו חמורה משהעריכו מלכתחילה. אם יתגלה בבדיקות שהפציעה חמורה משסברו, במכבי ידונו מחדש בצירופו של השחקן.

שחקנים הצעירים איתי שגב ועידן זלמנסון ישתתפו באימון היום. ביום חמישי ייפתח האימון בהשתתפות אוהדי הקבוצה והתקשורת וכמו כן תתיר כניסה לאוהדי הקבוצה. שחקניה הצעירים של הקבוצה עידן זלמנסון ואיתי שגב, שחתם במהלך הקיץ על חוזה ארוך טווח עם הצהובים ישתתפו גם הם באימון.

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
מהזרים היחידים שנותרו בסגל מהעונה שעברה. שון ג'יימס/מגד גוזני

דיוויד בלאט התראיין בפתיחת האימון ואמר: "תהיה לנו קבוצה אתלטית, קבוצתית, נוציא מהסגל הזה את המקסימום. אני לא יודע מתי פופס יחזור, זה לא מה שציפינו כך שזה כרגע סימן שאלה. המצב איתו לא אידיאלי".

בלאט התייחס בנוסף לסגל הנוכחי, ולעובדה שהשתנה בצורה משמעותית ביחס לעונה שעברה: "כל אחד בקבוצה ובהנהלה רצה לראות המשכיות בקבוצה, אבל העובדות בשטח דיברו אחרת, שחקנים קיבלו חוזי עתק במקומות אחרים שלא יכולנו להתמודד איתם ברמה הכלכלית. הלכנו הלאה עם שחקנים אחרים, נהפוך אותם לשחקנים ברמה הגבוהה של אירופה".

עוזר המאמן גיא גודס אמר: "כל שנה כיף להתחיל את העונה עם האוהדים. היה קיץ לא פשוט ודובר הרבה על זה, מספר שחקנים עזבו כל אחד מסיבתו הוא. ניסינו למצוא את השחקנים הכי טובים שיכולנו, אני מקווה שעשינו את הבחירות הנכונות. יש הרבה עבודה. יש כאלה שהלכו לכסף גדול יותר, רצינו להשאיר את רובם ולא הצלחנו. השוק לא היה מרובה בשחקנים איכותיים, במסגרת התקציב עשינו אילוצים מסוימים".

"הדרך והרוח של מכבי צריכה להביא גם את החבר'ה החדשים למקומות שאנחנו רוצים", הוא הוסיף."אין ספק שהשנה אנחנו קבוצה הרבה יותר אתלטית ביחס לעונה שעברה, ננסה לרוץ כמה שיותר. רוצים לראות את השחקנים משחקים על פי רוח המועדון. יש לנו בית נחמד מאוד, צריכים לעשות את העבודה על המגרש. מנסה בונסו יגיע לבדיקות רפואיות ואחר כך נראה מה קורה".

מורן רוט שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
פרש מהנבחרת על מנת להתמקד באימוני הצהובים. מורן רוט/מגד גוזני
דווין סמית', שון ג'יימס שחקני מכבי תל אביב. מגד גוזני
עדיין בסגל חסר מאוד. סמית' וג'יימס מחויכים./מגד גוזני
סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
גם המתאזרח החדש של הצהובים היה שם. לנדסברג/מגד גוזני
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
"רצינו לייצר המשכיות, הלכנו הלאה עם שחקנים אחרים" דיוויד בלאט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully