וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דאגה בקבוצה ממצבו של פופס מנסה בונסו

הבריטי לא יהיה כשיר בין שבועיים לארבעה שבועות. אצל האלופה מודאגים שפציעתו חמורה משסברו ומחכים לבדיקות

מכבי תל אביב, תפתח הערב (שלישי) את אימוניה לקראת עונת 2012-2013 בסגל חסר מאוד וללא שחקני נבחרת ישראל ליאור אליהו וגיא פניני. גם ניק קיינר מדלי יגיע באמצע החודש הבא, גיורגי שרמאדיני נמצא עם נבחרת גיאורגיה ופופס מנסה-בונסו מחלים מניתוח ארתוסקופיה שעבר בברך. אתמול נערכה ישיבת הנהלה, בה גורמים בכירים בקבוצה הביעו דאגה ממצבו של פופס מנסה בונסו, שהוחתם רק לאחרונה. במכבי יצרו קשר עם השחקן ונציגיו בכדי להבין מהי חומרת מצבו.

בעקבות הטיפול שערך בארצות הברית, מנסה בונסו לא יהיה כשיר לתקופה של שבועיים עד ארבעה שבועות. השחקן ציין בפני אנשי מכבי שהחל להרגיש כאבים בברכו בתקופה המשחקים באולימפיאדה, אולם מפני ששהה תקופה נוספת באנגליה, ערך מנסה בונסו בדיקה רק לאחר ששב לארצות הברית. במכבי תל אביב אין כוונה לסמוך על הבדיוקת מחו"ל ויבדקו בארץ עם רופאים מטעמם את מצבו.

אם יתגלה בבדיקות שהפציעה חמורה משסברו, במכבי ידונו מחדש בצירופו של השחקן. במכבי נערכים לכל התרחישים, כולל תרחיש של פציעה חמורה, שנגרמה לפני שהחל בכלל להתאמן במכבי ושתשבית את השחקן לתקופה של למעלה מחודש. פציעה כזו אף תוכל להביא את ראשי מכבי לשקול את שחרורו של השחקן. כשבמכבי מדגישים כי חוזהו בקבוצה כפוף לבדיקות הרפואיות אותן עליו לעבור.

פופס מנסה בונסו הגיע לבשיקטאש בחודש דצמבר 2011, שיחק בקבוצה 33 משחקים ורשם 12.8 נקודות ו-7.8 ריבאונדים ב-22.7 דקות בממוצע. בסוף העונה בטורקיה לא נרשמה אצלו ירידה בדקות המשחק והוא רשם בפלייאוף 22.7 דקות בממוצע למשחק. בנבחרת בריטניה שיחק מנסה בונסו לאורך כל משחקי ההכנה, ובמשחקים האולימפיים שותף בארבעה משחקים, בהם רשם 11.5 נקודות ו-7.3 ריבאונדים ב-28 דקות בממוצע. במשחק האחרון נגד סין, בשל אותה פציעה מדוברת, לא שותף.

גורקאן טורה, כתב הכדורסל של העיתון הטורקי Habbrturk סיפר הערב: "ממה שידוע, מנסה בונסו לא סבל מפציעה בברך בעונה שעברה או לא שיחק בגלל פציעה כזאת. היתה לו פציעה בכתף בתחילת העונה שעברה, אך הוא החלים מהר והציג עונה נהדרת בעונה שעברה בטורקיה".

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב, אמר היום לוואלה! ספורט לקראת פתיחת העונה: "אני מכיר את השחקנים בקשרי העבודה, אולם פיזית עדיין לא ראיתי אותם, אפגוש אותם הערב", אומר בלאט. "כמובן שזה לא האימון הרשמי, אלא אימונים עם השחקנים שיש ובתגבורת מספר שחקנים צעירים מהמערכת שלנו. כשנראה את כל הקבוצה התמונה תהיה יותר ברורה", הוסיף בלאט.

לאחר השינויים הנרחבים שנעשו בקבוצה, לא מעט תוהים איזו קבוצה תהיה העונה לצהובים. "אני לא יכול להגיד הרבה כרגע חוץ מזה שאחרי הרבה עבודה קשה נהיה קבוצה טובה". המאמן התייחס לפרישתו של טל בורשטיין: "אני חושב שאלו החדשות הכי משמעותיות השבוע, הוא אחד השחקנים הגדולים שדרך על המגרשים פה בישראל, שחקן מהנדירים ביותר שישי, כי אולי מכל השחקנים שהיו פה הוא השחקן הכי רב גווני, בעל הרבה יכולות ותכונות שונות של המשחק, טל בהחלט הכי ראוי לכל השבחים וגם להכרה כי הוא מבין החמישה הכי טובים שהיו פה בישראל".

השחקנים הצעירים איתי שגב ועידן זלמנסון ישתתפו באימון היום. ביום חמישי ייפתח האימון בהשתתפות אוהדי הקבוצה והתקשורת וכמו כן תתיר כניסה לאוהדי הקבוצה.

עדכון ראשון: 13:41

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully