וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: רובי בוסטיין לא יגיע, עשוי לפרוש מכדורסל

30.8.2012 / 13:31

הגארד היהודי-אמריקאי הודיע לראשי הקבוצה כי הוא סובל מבעיה רפואית שמונעת ממנו לחזור לפעילות בחצי השנה הקרובה

מכבי אשדוד קיבלה אמש (רביעי) הודעה שמשבשת את התוכניות של המועדון לקראת העונה הקרובה. הגארד היהודי-אמריקאי רובי בוסטיין ייעדר מפעילות בחצי שנה הקרובה בגלל בעייה רפואית, וצפוי להודיע בקרוב על פרישה מכדורסל. בוסטיין הודיע זאת לראשי הקבוצה לאחר התייעצות עם רופאים, וכעת צפויה הקבוצה לנסות להגיב בהתאם לשוק השחקנים הקיים.

במכבי אשדוד מסרו בתגובה: "הנהלת מכבי אשדוד מאשרת שחזרתו של רובי בוסטיין מתעכבת ועדיין אין מועד מדוייק על חזרתו לארץ ולאשדוד, הסיבות לעיכוב, אישיות. המאמן עופר ברקוביץ' ומנכ"ל הקבוצה אלון בן זקן נמצאים עם בוסטיין בקשר רצוף, לטענתו של רובי סיבותיו כרגע הן אישיות ולא מסר פרטים נוספים, בוסטיין הבטיח לעדכן על מצבו בימים הקרובים".

בוסטיין (28, 1.94) הוא בוגר מכללת פורמן משנת 2007, כשלאחר מכן יצא לשחק במשך 4 עונות בליגה הראשונה בהולנד במדי קבוצות זוולה וכרונינגן. עונתו הטובה ביותר הייתה עונת 2008/9 אז רשם 20.1 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

המנהל המקצועי של אשדוד שי האוזמן גילה את הקשר היהודי לבוסטיין, וצירף אותו והגארד השיב ב-5.7 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-11 משחקים בליגה הסדירה ובשיפור משמעותי בפלייאוף שכלל 11 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בממוצע.

עד כה החתימה הקבוצה של עופר ברקוביץ' את הזרים ג'יימי סקין, כריס אלן וקני גבריאל ואת הישראלים משה מזרחי, דרור חג'ג', גלעד קרני, דניאל גור אריה ויוני דרעי. הקבוצה צפויה לצרף בתקופה הקרובה זר נוסף, וייתכן שעוד ישראלי כשלפחות אחד מהם יהיה גארד.

כמו כן נודע לוואלה! ספורט כי חברת הבנייה "יחד הבונים" שהייתה הספונסר הראשי של המועדון בשנתיים האחרונות והודיעה על הפסקת תמיכתה במועדון בשל חילוקי דעות, תמשיך להיות התומכת הראשית במועדון גם בעונה הבאה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully