וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל לנון: "זה נס, ההישג הכי גדול בקריירה שלי"

מנג'ר סלטיק צהל אחרי ההעפלה לליגת האלופות: "חזרתי מהגיהנום". גרסיה: "הוכחנו שהתבגרנו". פאברה: "אכזבה גדולה"

תמונת העולות לשלב הבתים של ליגת האלופות הושלמה אמש (רביעי), כשחמשת הכרטיסים האחרונים למפעלהיוקרתי ביבשת חולקו. סלטיק עשתה את העבודה בקלות עם 0:2 שהשלים 0:4 על הלסינגבורג, דינמו קייב הפסידה בבית 2:1 לבורוסיה מנשגלדבאך אך עלתה בזכות הניצחון 1:3 בגרמניה, ליל מחקה הפסד 1:0 בקופנהאגן עם 0:2 ביתי, ספרטק מוסקבה עלתה עם 1:1 בטורקיה מול פנרבחצ'ה בזכות ה-1:2 מרוסיה, וקלוז' העיפה את באזל עם 0:1 ביתי ו-1:3 בסיכום הכללי.

"בדרך כלל אני לא טופח לעצמי על השכם", אמר מנג'ר סלטיק ניל לנון, אחרי שהירוקים חזרו לליגת האלופות בפעם הראשונה מזה ארבע שנים. "אבל בשבועות האחרונים הייתי בגיהנום וחזרתי בניסיון להעמיד את הקבוצה בזמן. זה ערב ענק בשבילי, בשביל המועדון ובשביל השחקנים. זה סוג של נס שעלינו עם סגל כל כך קצר, ומבחינתי זה ההישג הכי גדול בקריירה שלי".

גם בליל חגגו חזרה לבמה המרכזית של אירופה, והמאמן רודי גרסיה אמר: "זה המשחק שציפיתי לראות מהשחקנים שלי. הם לא נבהלו מגודל המעמד או מהלחץ, והאוהדים הנפלאים שלנו עזרו גם הם. ההישג הזה נתן לקבוצה שלנו המון, והוכחנו לעצמנו שהתבגרנו ולמדנו מהקמפיינים האירופים הקודמים".

בצד המאוכזבות היה לוסיאן פאברה, מאמן מנשגלדבאך, שהיה קרוב לקאמבק ענק באוקראינה אבל נותר בחוץ: "זו אכזבה גדולה, כי היינו רחוקים סנטימטרים משער שלישי כשדינמו נכנסה לפאניקה, אבל ברור שבסופו של דבר הפסדנו את ההתמודדות הזאת עוד במשחק הקודם".

סלטיק, ליל, דינמו קייב וספרטק מוסקבה עלו

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • סלטיק
  • ליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully