וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: סלטיק, ליל, דינמו קייב וספרטק מוסקבה בשלב הבתים

האוקראינים כמעט איבדו יתרון מול גלדבאך, אבל הפסידו 2:1 שהספיק להם. ספרטק עברה את פנר, סלטיק את הלסינגבורג

חמשת הכרטיסים האחרונים לשלב הבתים של ליגת האלופות מחולקים הערב. ארבעת הראשונים נקבעו כבר אחרי 90 דקות, כשסלטיק (0:2 על הלסינגבורג), דינמו קייב (עם הפסד 2:1 למנשנגלדבאך), ספרטק מוסקבה (עם 1:1 מול פנרבחצ'ה) וקלוז' (0:1 על באזל) השלימו את העבודה שלהן. ליל הצליחה להצטרף לחבורה החוגגת חצי שעה מאוחר יותר כשניצחה 0:2 את פ.צ. קופנהאגן והשלימה 1:2 בסיכום המפגשים.

סלטיק - הלסינגבורג 0:2 (0:4 בסיכום)

אחרי רבע שנות היעדרות מהמפעל, אלופת סקוטלנד תחזור ובגדול לליגת האלופות אחרי שניצחה 0:2 את הלסינגבורג והשלימה ניצחון 0:4 בשני המפגשים מול אלופת שבדיה. בירם כיאל, ששיחק בעבר עם מכבי חיפה בשלב הבתים של האלופות ולא שיחק היום בגלל פציעה, חוזר למפעל.

אלופת סקוטלנד עלתה ליתרון בדקה ה-30 כשבעיטה מרחוק הגיעה לגיורגיוס סמאראס היווני המצוין, שהשאיר לגארי הופר, שמול שער ריק דחק פנימה. שחקני הלסינגבורג טענו לנבדל, אך השער היה חוקי וזה 0:1 לסלטיק. בדקה ה-88 הכפיל ויקטור וואניימה את היתרון בנגיחה וקבע 0:2.

דינמו קייב - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:1 (3:4 בסיכום)

איזו תחושת החמצה גדולה יכולה להרגיש הקבוצה של לוסיאן פאברה. לאחר שבמשחק הראשון מנשנגלדבאך הובילה והפסידה 3:1 במשחק בו שלטה לחלוטין, היא הצליחה לנצח דווקא בגומלין אבל זה לא ממש הספיק לה. הסיחיים ניצחו 1:2 אחרי שכבר הובילו 0:2 והיו זקוקים לשער אחד בלבד כדי להבטיח את עלייתם לשלב הבתים. בסופו של דבר אידאה בראון ודינמו קייב הבטיחו את עלייתם לשלב הבתים עם ניצחון 3:4 בסיכום המפגשים.

הסייחים עלו ליתרון בדקה ה-70 כשהגבהה של חואן אראנגו עברה את לוק דה יונג, אבל הגיעה דווקא לראשו של יבגני חאצ'רידי, שנגח בטעות לשערו שלו. אגב, במשחק הראשון בין השתיים היה זה דה יונג שכבש שער עצמי לרעת קבוצתו ואולי עכשיו הוא יכול להרגיש מעט יותר טוב עם זה. דה יונג וכל הקבוצה שלו ודאי הרגישו עוד יותר טוב כעבור שמונה דקות כשקרן מצאה את אראנגו הנהדר ברחבה והוא נגח פנימה את ה-0:2 וגלדבאך אולי בדרך לקאמבק ענק. אבל בדקה ה-86 הצליחה המארחת לצמק משער של אידיי בראון לאחר שקיבל מסירת עומק מצוינת והקפיץ מצוין מעל מארק אנדרה טר סטיגן את ה-1:2.

ליל - קופנהאגן 0:2 בתום 120 דקות (1:2 בסיכום המפגשים)

הצרפתים הצליחו להשיג את ההשתתפות החמישית שלהם בשלב הבתים של ליגת האלופות, אחרי שמחקו הפסד 1:0 מהמשחק הראשון וניצחו 0:2 את פ.צ. קופנהאגן בתום 120 דקות ובזכות שערים של לוקא דין וטוליו דה מלו.

הקבוצה הצרפתית עלתה ליתרון בדקה ה-43 לאחר מהלך מצוין של הרכש מצ'לסי סלומון קאלו, שהעביר מסירת רוחב שהגיעה עד ללוקא דין הצעיר, שבעט מזווית לא הכי פשוטה לקורה ופנימה את ה-0:1 ו-1:1 בסיכום המפגשים. שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש את השער הגורלי בזמן הנותר והמשחק הלך להארכה. בדקה ה-105 הצליחה ליל לכבוש את השער המיוחל וגם הפעם זה היה בנגיחה. נולן רו הגביה לרחבה, שם המתין לטוליו דה מלו, שנגח מצוין פנימה את ה-0:2.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

פנרבחצ'ה - ספרטק מוסקבה 1:1 (3:2 בסיכום)

איזו דרמה גדולה קיבלו עשרות אלפי הצופים בטורקיה הערב, כשספרטק מוסקבה איבדה יתרון 0:1 והייתה קרובה להיות מודחת אחרי חזרה של פנרבחצ'ה, אך בסופו של דבר הצליחה הקבוצה הרוסית להשלים את העבודה שלה עם 1:1 בהר הגעש באיסטנבול וניצחון 2:3 בסיכום המפגשים.

הקבוצה של אונאי אמרי עלתה ליתרון כבר בדקה השישית לאחר שהתקפה מתפרצת מצוינת נגמרה במסירת רוחב של איידן מגידי לארי, שהמתין בפינה הקרובה ודחק פנימה את ה-0:1. פנר הצליחה לאזן בדקה ה-69 כשנגיחה אחת של מהמט טופוז הגיעה לראשו של מוסא סו, שהמשיך בנגיחה אחת פנימה את ה-1:1. בדקה ה-84 נותרה ספרטק מוסקבה ב-10 שחקנים אחרי שדמי דה זו הורחק.

קלוז' - באזל 0:1 (1:3 בסיכום)

הקבוצה הרומנית הצליחה לחזור לשלב הבתים בליגת האלופות אחרי שנעדרה ממנו בעונה שעברה ולמעשה הבטיחה עלייה שנייה בשלוש השנים האחרונות למפעל היוקרתי ביותר. קלוז' ניצחה 0:1 את פ.צ. באזל והשלימה ניצחון 1:3 עליה בסיכום המפגשים.

הקבוצה הרומנית עלתה ליתרון בדקה ה-20 לאחר התקפה מתפרצת, שנגמרה בהגבהה מצוינת של דיוגו ואלנטה מאגף שמאל, היישר לראשו של פאנטליס קאפטנוס, שנגח בצורה נהדרת לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-43 קיבלה הקבוצה השוויצרית הזדמנות מצוינת לאזן לאחר ששוער קלוז' מריו פלגיירס הכשיל ברחבה את מרקו שטרלר. אלכסנדר פריי הוותיק והטוב בעט את הפנדל מעל השער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully