וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "יש לנו חשבון פתוח עם עצמנו"

30.8.2012 / 8:35

פורוורד נבחרת ישראל לא מחפש נקמה במונטנגרו (21:00, ער' 1): "אנחנו עם הפנים קדימה". למעלה מ-9,000 כרטיסים נמכרו

קובי אליהו

נבחרת ישראל תארח הערב (חמישי) את נבחרת מונטנגרו במסגרת המחזור השישי של מוקדמות אליפות אירופה (21:00, ערוץ 1 ו-511HD). הנבחרת של אריק שיבק תקיים הבוקר את אימון הקליעות שלה ולאחר מכן תתכנס ישראל בבית מלון עד לשעת המשחק. בתוך הנבחרת הביעו אופטימיות לקראת ההתמודדות, בידיעה שהם תלויים בעצמם בלבד בעלייה לאליפות אירופה לאחר הניצחון על סרביה שלשום.

"אחת המשימות שלנו היא לבוא היום מפוקסים למשחק כי אחרי שהגענו למשחק מול סרביה עם מוטיבציה גבוהה אז עכשיו צריך להמשיך אותה", אמר הפורוורד גיא פניני לקראת המשחק, "אנחנו צריכים לשמור את הרגליים על הקרקע, זה משחק שהוא אפילו יותר חשוב מהמשחק מול סרביה כי אם לא ננצח היום אז לא עשינו כלום עם הניצחון הגדול על הסרבים, צריך לזכור שמונטנגרו ניצחה אותנו ואת סרביה והולכת להיות הערב מלחמה לא פחות גדולה כאילו מדובר במשחק האחרון".

כזכור ישראל הפסידה ליריבתה בסיבוב הראשון 75:69 לאחר שהוליכה לאורך רוב שלבי המשחק, "אני לא יודע אם יש לנו חשבון פתוח עם מונטנגרו כמו שיש לנו חשבון פתוח עם עצמנו", הוסיף פניני, "שיחקנו שם משחק טוב ואני חושב שפספסנו את הניצחון שם בגלל דברים קטנים והחטאות אבל זה היסטוריה, עברנו כבר את שני המשחקים הראשונים שהיו טראומתיים עבורנו, עכשיו הפנים קדימה, משחק אחרי משחק ויש לנו מטרה אחת מול העיניים".

"לפני שבוע כולם קברו אותנו ובצדק", אומר הקפטן הבא של מכבי תל אביב, "אני יודע לקבל ביקורת, הפסדנו משחק מביך בבית אז אבל פתאום מול סרביה ראיתם קבוצה לוחמת מול אחת הנבחרות החזקות באירופה וזה מיוחד, היתה אווירה טובה, היו חיוכים, היה משחק טוב אז זה באמת נחשב לאחד המשחקים הגדולים אבל עכשיו צריך לשכוח מזה כי יש לנו משימה חשובה לפנינו וזה כל מה שמשנה כרגע. אני לא חושב שהיה צורך לגעת במי שיחק מול סרביה כי מי שהיה על המגרש עשה את העבודה בצורה הכי מדהימה וזה גם היופי של נבחרת שגם אם משחקים ששה או שבעה שחקנים צריך תמיד ללכת לשחקן החם ומול הסרבים גם ידענו לעשות את זה".

עד לבוקר הזה למעלה מ-9,000 איש הבטיחו את מקומם ביד אליהו הערב, ובאיגוד הכדורסל מקווים כי לפחות רבבת צופים תמלא את ההיכל הפעם, לאחר האכזבה ממספר הצופים ביום שלישי מול סרביה. ישראל תמריא כמה שעות לאחר המשחק לאסטוניה לקראת המשחק בין הקבוצות ביום ראשון בטאלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully