וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אל תשכחו, אנחנו פוגשים נבחרת במאזן 0:5"

29.8.2012 / 20:18

נבחרת ישראל מתכוננת לקרב מול מונטנגרו (ה', 20:30, ער' 1), קטש מזהיר, ובטוח: "נוכיח שיש לנו אופי". התקווה: יד אליהו מלא

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל תפתח מחר (חמישי) את משחקי הסיבוב השני במוקדמות אליפות אירופה כשתארח ביד אליהו את נבחרת מונטנגרו (21:00, ערוץ 1 ו-511HD). שתי הנבחרות נפגשו במחזור הראשון בפודגוריצה כשהנבחרת האורחת מנצלת דקות אחרונות לא טובות של ישראל, ששלטה לאורך כל המשחק, בדרך לניצחון 69:75.

הנבחרת הישראלית מגיעה למשחק לאחר הניצחון המשכנע על סרביה אמש, והיום ערכו השחקנים תדרוך וידאו מקיף כשלאחריו עלו לאימון המסכם. בצוות המקצועי בטוחים שהשחקנים לא יסבלו מירידת מתח לאור הניצחון על הסרבים, כשהמאמן אריק שיבק העיד אמש כי שחקניו מודעים לחשיבות המשחקים ולא יחגגו יותר מדי. כמו כן יודעים בנבחרת שניצחון על מונטנגרו יפתח את המאבק על המקום השני בבית.

עוזר המאמן עודד קטש אמר: "לא צריכה ולא אמורה להיות ירידת מתח. כולם יודעים מה צריך לעשות. אגב, גם אם ננצח מחר, וכולם מקווים שזה יקרה, לא עשינו עוד כלום. המשחק באסטוניה הוא הקובע. כל מי שיודע לעשות חישובים יודע את זה. המצב בנבחרת הוא כזה שכולם נחושים להוכיח שיש בנבחרת הזו הרבה יותר אופי ממה שהצגנו בהתחלה וראיתם חלק מזה אתמול. אנחנו משחקים מול נבחרת שמובילה את הבית עם מאזן של 0:5. מה שיכול לעזור זה שיהיו פחות קרחות ביציעים. דווקא זה מאוד ישראלי להתעורר כשמקבלים סטירה, זה קורה בכל מקום. בנבחרת הזו יש הרבה אופי והרבה יכולת, להזכירכם גם בהפסד למונטנגרו עשינו משחק טוב והיינו צריכים לנצח בו, גררנו משהו מההפסד הזה לשאננות שהיתה ולפנצ'ר מאוד גדול".

קפטן הנבחרת יותם הלפרין אמר: "ברור שקרה אתמול משהו טוב, ניצחנו את אחת הנבחרות הטובות באירופה. עצם החשיבות של הניצחון עשתה את זה עוד יותר מתוק. לצערי המשחק הזה היה מאוד חשוב, אבל לא הכי חשוב כי גם מחר וגם ביום ראשון אלה משחקים הכי חשובים, וכמו שאריק אומר אנחנו רק בתחילת הדרך וצריך להמשיך הלאה מחר. אסור לשכוח את העבודה של הצוות המקצועי שהכין אותנו מצוין למשחק אבל שוב, זה עוד לא מספיק".

על הרכז טיילור רוצ'סטי, שיוביל את המשחק של מונטנגרו, אמר הלפרין: "במשחק הקודם הוא די פגע בנו לפחות בתחילת המשחק. זו תהיה משימה קבוצתית כמו שזו היתה מול מילוש תיאודוסיץ'. זו לא תהיה עבודה אישית אלא קבוצתית. יש להם עוד כמה שחקנים שצריך לעצור אותם".

אחרי שאמש היכל יד אליהו היה רחוק מלהיות מלא, מאמש נרשמה עלייה גדולה מאוד בביקוש הכרטיסים למשחק במשרד הכרטיסים "לאן". באיגוד הכדורסל מאמינים שבניגוד למשחק מול סרביה, הפעם ההיכל יהיה מלא לגמרי, וכמו במשחק ביום שלישי גם הפעם חילקו לא מעט כרטיסים לאגודות השונות.

מונטנגרו רוצה לשמור על המאזן המושלם

מלבד הניצחון על ישראל, רשמה נבחרת מונטנגרו סיבוב ראשון ללא הפסדים, כשהניצחון הגדול ביותר שלה היה בבלגרד על נבחרת סרביה משלשה בשנייה האחרונה. הנבחרת של לוקה פאביצ'ביץ' נחתה בישראל ביום שלישי, וערכה את האימון המסכם לאחר נבחרת ישראל. נציגי הנבחרת צפו במשחק בין סרביה לישראל אמש, והתרשמו לטובה מהיכולת של הנבחרת בכחול לבן.

מאמן מונטנגרו לוקה פאביצ'ביץ': "ישראל הרימה את רמת המשחק שלה לאורך כל ההכנה. עקבתי אחריה כי היא הייתה היריבה הראשונה שלי. רמת המשחק שלהם הייתה גבוהה גם אז, ומאז הרבה דברים קרו שהובילו למשחק חזק שלהם אתמול ביד אליהו. לא משנה אם יש עלינו לחץ או לא, זה משחק קשה מאוד. עשינו עבודה נהדרת בסיבוב הראשון, וזה חשוב להשיג שני ניצחונות נוספים כדי לעלות, שזה הישג נהדר לנבחרת מונטנגרו מבלי השחקנים המובילים שלנו שלא הגיעו, פקוביץ', ווצ'ביץ', פבלוביץ' וירטין.

"הבית הזה לא גמור. סלובקיה יכולה עוד לסיים לא במקום האחרון, ואנחנו לא יודעים איזה משחק לא ייחשב בחישוב הסופי. זה לא מצב רגיל שיש לך 6 נבחרות בבית ובכל הבתים יש 5 נבחרות, ואז חוץ מהלחץ שלשחק עוד שני משחקים, אז מבטלים תוצאה אחת. אנחנו לא יודעים איזה משחק, איסלנד או סלובקיה, לא ייחשב, אבל אנחנו חושבים שזאת תהיה סלובקיה".

נבחרת מונטנגרו מדורגת עד כה במקום ה-12 במוקדמות בנקודות למשחק עם 80.8 נקודות, כשנבחרת ישראל מדורגת במקום הרביעי עם 87.2 נקודות. מנגד מאפשרת מונטנגרו ליריבה לקלוע 70.4 נקודות ואילו ישראל מאפשרת 77.2 נקודות. הנבחרת של פאביצ'ביץ' מדורגת 12 בריבאונדים עם 37.4 בממוצע למשחק לעומת 42 של ישראל, שמדרג אותה במקום השלישי, במקום החמישי בריבאונד ההתקפה עם 13.2 ריבאונדים, אך רק במקום ה-23 באסיסטים עם 13.6 בממוצע למשחק, לעומת 19.6 אסיסטים של ישראל שמדורגת במקום השני.

עד כה השם החם במונטנגרו במוקדמות הוא הגארד סואד סהוביץ' שרושם 16.2 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע. משחקו הגרוע ביותר היה מול ישראל. שני שחקנים נוספים שרושמים טורניר מוקדמות מצוין הם הפורוורד המצוין בויאן דובלייביץ' עם 11.4 נקודות ו-6.4 ריבאונדים, ו-ולדימיר דאסיץ' עם 10.6 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. המתאזרח טיילור רוצ'סטי שהמטיר 12 נקודות מול ישראל, רושם טורניר מוקדמות סולידי עם 6 נקודות ו-4.2 אסיסטים בממוצע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully