וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דריו פרננדס הורחק לארבעה משחקים

29.8.2012 / 18:24

קשר בית"ר ירושלים נענש על התנהגותו בקרית שמונה, אלי כהן הורחק לשני משחקים. פרננדס בבית הדין: "לא מכיר את הביטוי בן זונה". גלאבינה נחת, עשוי לשחק נגד באר שבע

אדריאן הרבשטיין

קשר בית"ר ירושלים דריו פרננדס ספג היום (רביעי) עונש קשה בבית הדין של ההתאחדות, כשהורחק בפועל לארבעה משחקים. כזכור, פרננדס הואשם בניסיון תקיפה של השופט איתן אהרונוביץ' בסיום המשחק מול עירוני קרית שמונה (3:2). בבית"ר קיוו לעונש קל לארגנטינאי, וזאת בעקבות העבר הנקי שלו, אך ייאלצו להסתדר בלעדיו בארבעת המשחקים הקרובים. גם מאמן הקבוצה אלי כהן הורחק לשני משחקים, וזאת בשל השלכת הבקבוק וההרחקה מהמגרש. המאמן גם ספג עונש של שלושה משחקים על תנאי.

פרננדס, שגם נקנס ב-5,000 שקל בפועל, הגיע מלווה בסוכנו לירן עטיה, שדיבר בשמו ואמר: "אני מבקש סליחה. ב-15 השנים שלי בקריירה המקצוענית זאת פעם ראשונה שאני מגיע לוועדת משמעת של התאחדות. זאת הפעם הראשונה שהורחקתי בארבע שנים שאני כאן, ומקווה שיתחשבו בזה. זאת הפעם הראשונה ואני מקווה שהאחרונה, זאת לא התנהגות שמאפיינת אותי. הדברים נאמרו בסערת רגשות ובלהט כל מה שעבר על המועדון בקיץ. אני משחק עם המון תשוקה, וכאב לי מאוד להפסיד את הנקודה הזאת.

"הדברים לא נאמרו כלפי השופט, לא התכוונתי לפגוע בו ואמרתי את זה כביטוי כללי. אני לא מכיר את הביטוי בני זונות. לא היה שום ניסיון תקיפה, המרחק ביני לבין השופט היה יותר מ-10 מטר, זה אפילו לא עלה בדעתי. אני שחקן עם ניסיון ויודע שתקיפה של שופט יכולה לגמור את הקריירה. זה בסך הכל התפרצות רגשות אחרי כל מה שעבר עלינו במשחק".

אחרי ההחלטה, פרננדס הגיב לעונש: "כואב לי. לא ציפיתי לעונש כל כך קשה. אני לא מצדיק את מה שקרה, זה משהו שלא מאפיין אותי. אני לא שחקן אלים. הייתה התפרצות רגשות אחרי כל הקיץ שעברנו וכל הרגשות התפרצו אחרי שאיבדנו את הנקודה בדקה ה-90. אף פעם לא הייתה לי כוונה לתקוף או לנסות לתקוף את השופט וזה בכלל לא היה קרוב לזה. הטענה הזאת לא נכונה".

דומיניק גלאבינה נחת, מי עוד יוחתם?

בצד המקצועי, אלי כהן צפוי לזכות לחיזוק כבר לשבת הקרובה למשחק נגד הפועל באר שבע: הקשר-חלוץ הקרואטי דומיניק גלאבינה נחת היום (רביעי) בישראל, ובמועדון מעוניינים עד מחר אחר הצהריים להעביר את השחקן בדיקות רפואיות, להחתימו ולהעבירו בבקרת התקציבים כדי שיוכל לעמוד לרשות הקבוצה בשבת בטדי.

במצב הנוכחי, לאחר החתמתו של גלאבינה, יישאר לבית"ר קרוב לחצי מיליון שקל נוספים שיספיקו להחתמת שחקן אחד נוסף בשלב זה, כאשר מדובר על שי חדד או חן עזריאל. עם השניים לא הייתה התקדמות השבוע במו"מ, על אף הרצון הגדול, ובשלב זה אף אחד מהם לא אמור לעבור עד מחר ולהיות בסגל בשבת הקרובה. בבית"ר מקווים שעמותת האוהדים ואנשי העסקים יגייסו סכום כסף נוסף על מנת שאפשר יהיה להחתים את שני השחקנים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully