וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "אם לא יהיה שינוי בדרישות, נוותר על בן שושן"

28.8.2012 / 9:26

בבית”ר ירושלים חוששים שלא יוכלו להחתים את השחקנים בלי חוזה. וגם: למה בוויקיפדיה גלאבינה כבר רשום כשחקן בית”ר?

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: אמיר קוטיגרו

בבית"ר ירושלים אין כרגע התקדמות בכל הנוגע למו"מ מול שחקנים, ובמועדון לחוצים מאוד להעביר שחקנים בבקרת התקציבים ולחזק את הסגל כבר לקראת משחק הבית הקרוב נגד הפועל באר שבע. במועדון אמרו: "מצד אחד יש רצון להמתין עוד קצת לשחקנים שהלכו איתנו לאורך הקיץ, אבל מנגד אנחנו אחרי הפסד ולקראת משחק בית שלהפסד נוסף בו יכולה להיות משמעות הרסנית לכל פתיחת הליגה. אנחנו לא יכולים להמתין יותר מדי. אם לא יהיו שינוי בדרישות שלהם, כנראה שניאלץ לוותר עליהם".

מבין עמית בן שושן, דן איינבינדר ושי חדד, חדד הוא בעל הסיכויים הגבוהים יותר להגיע עם המועדון להבנות, כאשר המאמן אלי כהן לוחץ להחתימו עד יום חמישי על מנת שיוכל לשחק בשבת, מה שיאפשר לו להעביר את אופיר קריאף לקישור. מעבר לכך, החתמה של חדד תאפשר לאלי כהן להחתים שחקן אחד נוסף בלבד בשלב, שייבחר מבין חן עזריאל לדומיניק גאלבינה.

עזריאל עדיין לא מוכן לוותר למכבי חיפה על ההפרש בין שכרו לבין הצעתה של בית"ר ועד שלא יעשה זאת לא יוכל לסגור בבית"ר. אם לא יעשה זאת ב-24 שעות הקרובות, תיתן בית"ר אור ירוק להבאתו של דומיניק גלאבינה הקרואטי בן ה-19, שבמידה ויגיע ויחתום בקבוצה לא תוכל הקבוצה לצרף שחקנים נוספים מעבר אליו במידה ולא יגוייס סכום כסף נוסף על ידי המועדון, עמותת האוהדים או אנשי העסקים. אפרופו גלאבינה. בערך הויקיפדיה של השחקן הוא כבר מופיע כשחקן בית"ר לכל דבר ועניין כבר שבוע ונשאר אולי לתהות למה הוא לא פתח בהרכב בקרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully