וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דריו פרננדס קילל, השתולל והורחק

25.8.2012 / 22:13

בבית”ר זעמו על השופט אחרי ההפסד בקרית שמונה, הקשר יורחק לתקופה ארוכה. אלי כהן זרק בקבוק: ”חבל שאין אחידות”

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: אמיר קוטיגרו

דרמה גדולה הייתה היום (שבת) בקרית שמונה, כשהקבוצה המקומית הצליחה לנצח 2:3 את בית"ר ירושלים בסיומו של משחק מהנה. האלופה הוליכה 0:2 אחרי שני שערים מהירים בעשר הדקות הראשונות, בית"ר הצליחה להשוות ל-2:2 בדקה ה-90 בזכות שער לא חוקי של לירון דיאמנט, אבל סאלח חסארמה הכריע את המשחק עם בעיטה חופשית בדקה ה-94.

בסיום בבית"ר זעמו על השופט, שלטענתם קיפח אותם לאורך כל המשחק ולא נתן להם בעיטת עונשין מ-11 מטר שבהחלט הגיעה להם. דריו פרננדס השתולל בחדר ההלבשה ואף ניסה לתקוף את השופט איתן שמואלביץ', לפני שאנשי בית"ר הצליחו להשתלט עליו ולהכניס אותו לחדר ההלבשה. בעקבות האירוע, הודיע שמואלביץ' כי פרננדס הורחק על ידו מהמגרש.

לטענת אחד משופטי הקו, פרננדס דחף את שמואלביץ' ואמר לו: "מה אתה עושה, בן זונה?". אלי כהן, שהיה עד לאירוע ושמע את טענות השופט, הכחיש כי פרננדס קילל את שמואלביץ'. בכל מקרה, האירוע צוין בדוח השיפוט ולפיכך הקשר הארגנטינאי יוזמן לוועדת משמעת וצפוי לספוג עונש הרחקה ממספר משחקים.

דריו פרננדס, שחקני בית"ר ירושלים מתווכחים עם השופט איתן שמואלביץ'. אדריאן הרבשטיין
זעם ענק על השופט. דריו פרננדס וחבריו עטים על איתן שמואלביץ'/אדריאן הרבשטיין

בסיום הייתה סערת רגשות בחדר ההלבשה, שחקנים השליכו בקבוקי מים וצעקו: "בושה וחרפה", כשהם מכוונים לעבירה שהובילה לכדור החופשי.

אלי כהן, שהורחק גם בסיום אחרי שנכנס למגרש וזרק בקבוק בזעם, אמר בסיום: "אין מה לעשות, זה הכדורגל. שיחקנו טוב, הגיע לנו השוויון והגיע לנו גם ניצחון לאור המחצית השנייה. שלטנו ולמרות שני השערים המהירים, אין לי ספק שהמשחק היה צריך להיות בצד שלנו. יש לנו חוסר ניסיון ואני לא בא בטענות לאף אחד. השער שספגנו? לא חוסר ריכוז, זה קורה. היה כדור חופשי לא מחויב המציאות. זה חבל שהאחידות בשיפוט לא טובה. לא אדבר על שופטים, הפסדנו וננסה לתקן. הורחקתי כי התפרצתי, השופט חיפש את זה".

על יכולת קבוצתו אמר: "התכוננו טוב למשחק. גם הצעירים ששייכים לסגל של בית"ר לא נמצאים כאן במקרה. מי שמקבל את החולצה חייב להוכיח, והשחקנים עשו את זה. יש חריקות כי כל ההגנה חדשה, אבל נתגבר על זה תוך כדי משחקים. אין תירוצים, נביא את הנקודת בשבוע הבא ובית"ר תחזור למקום הטבעי שלה".

אבי ריקן: "שיחקנו מצוין מול האלופה שנמצאת בכושר טוב והרבה יותר מוכנה מאיתנו. זה לא פשוט לחזור כאן מפיגור של שני שערים וחבל מאוד על השער שספגנו כי לא הייתה עבירה. אנחנו מאמינים בכל מי שמשחק אצלנו ובכל סגל נייצג את בית"ר בכבוד. אני בא לידי ביטוי בקישור ויכול להפגין את היכולות ההתקפיות שלי ואני נהנה מזה. אנחנו מרימים את הראש ומסתכלים קדימה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה מול אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
מאמינים במי שמשחק אצלנו. ריקן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully