וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן רוצה את עזריאל וחדד, גלאבינה מתנדנד

27.8.2012 / 0:28

לבית"ר ירושלים נותר פחות ממיליון שקל בשלב זה, והמאמן רוצה את החלוץ והקשר. עמית בן שושן ואיינבינדר כרגע מחוץ לתכניות

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: אמיר קוטיגרו

בבית"ר ירושלים ימשיכו השבוע לשבור את הראש איך להחתים כמה שיותר שחקנים בסכום הכסף הקטן שנותר בידי המועדון. בשלב זה צפויה בקרת התקציבים לאשר בימים הקרובים כשני מיליון שקל בלבד עבור הכסף שהעבירה עמותת האוהדים, ולא 2.5 מיליון כפי שאישרה תחילה, ולכן אחרי החתמתם של דינו שקבורץ וחיים מגרלשווילי בעלות של כ-1.1 מיליון, נותרו כ-900 אלף שקל פנויים להחתמת שחקנים.

בסכום הזה, שני השחקנים היחידים מבין אלה שהקבוצה נמצאת איתם במשא ומתן ועשויים לחתום בסכומים של 400-500 אלף שקל הם שי חדד וחן עזריאל. אביו של עזריאל עדיין מתעקש שחיפה תשלים את שכרו, ולכן המשא ומתן עימו מתעכב אך בבית"ר ירושלים מעריכים שהנושא ייסגר בימים הקרובים. המאמן אלי כהן רוצה מאוד לראות את שי חדד ממשיך ומאמין שהשחקן והמועדון ימצאו את העמק השווה ויסגרו עד יום חמישי הקרוב את הנושא בכדי שיוכל לשחק בשבת.

בשלב הזה אין לבית"ר ירושלים כסף פנוי להחתמת שחקנים נוספים, כאשר עמותת האוהדים ואנשי העסקים ממשיכים במאמצים לגייס כספים וההערכה היא כי חצי מיליון שקלים נוספים עשויים להיות מאושרים בשבועיים הקרובים. במקרה כזה, יצרף המאמן את הקרואטי דומיניק גלאבינה ו/או בלם עד חודש ינואר, כשמדובר בתומר בן יוסף או עשהאל בן שבת שמתאמן עם הקבוצה.

אלי כהן ניסה לעודד את שחקניו היום והחמיא להם על משחקם אתמול בקרית שמונה. המאמן הקדיש תשומת לב מיוחדת למתן בראשי, שעליו גער במחצית בקרית שמונה בעקבות השערים שספגה הקבוצה. כהן שמע מפי שחקנים שבראשי ללא מצב רוח וזקוק לעידוד, ואכן עשה זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully