וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנשי העסקים לא חתמו על ההסכם

28.8.2012 / 22:11

הדירקטוריון לא אושר על ידי עו"ד של גאידמק והפגישה הראשונה נדחתה: "אם לא יחתמו, ההסכם מבוטל". גלאבינה ינחת ברביעי

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: אמיר קוטיגרו

צפו באלי כהן מדבר לאחר ההפסד 3:2 לקרית שמונה

בבית"ר ירושלים חיכו לישיבת הדירקטוריון הראשונה שהייתה אמורה להיערך היום (שלישי) אך תקלה בלתי מתוכננת ציפתה להם. אנשי העסקים שהם שליש מהדירקטוריון, לא חתמו עדיין על ההסכם עקב קוצר בזמן ועקב כך לא אישרה עורכת הדין של ארקדי גאידמק את הדירקטוריון. רק לאחר שכולם יחתמו על ההסכם, תתקיים ישיבת דירקטוריון פורמאלית בשבוע הבא.

מעבר לכך, התקיימה ישיבה לא פורמאלית בין הצדדים, בה העלה כל צד את טענותיו ואת הנושאים הבוערים מבחינתו לקראת הישיבה בשבוע הבא. מצד עמותת האוהדים העלו את נושא ביטול התביעות כנגד האוהדים, קיצוץ בהוצאות המועדון ועוד מספר אפשרויות להמשיך ולגייס כספים בהמשך הדרך. מצד אנשי העסקים נעדר מומי דהאן בטענה לכאבי גב. אנשי העסקים הבהירו כי לא מדובר בעניין בעייתי אלא במשהו טכני, אך ייתכן שישנן מחלוקות בקרב אנשי העסקים ובימים הקרובים יהיה ברור יותר אם הם מתכוונים לחתום על ההסכם.

הבשורה הטובה מבחינת אלי כהן היא שהקשר הקרואטי דומיניק גלאבינה צפוי לנחות מחר בצהריים בישראל ולפתוח במו"מ עם הקבוצה, שתנסה להחתימו ולהעבירו בבקרת התקציבים אולי אף לשבת הקרובה נגד הפועל באר שבע. במידה שגלאבינה יחתום, השחקן היחיד שיצורף יהיה שי חדד, מה שאומר שעמית בן שושן ודן איינבינדר יהיו מחוץ למועדון עד אשר יגוייס סכום כסף נוסף, אם בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully