וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדלובו: "אף קבוצה לא רצתה אותי, לכן הגעתי לישראל"

חלוץ מכבי חיפה סיפר בראיון על מיעוט ההזדמנויות שקיבל בעבר: "המאמנים בדרום אפריקה לא נותנים לצעירים לשחק"

מגד גוזני

אחרי שעבר לאחרונה בקול תרועה רמה למכבי חיפה, דינו אנדלובו התראיין היום (רביעי) לאתר קיקאוף בדרום אפריקה והתייחס בין השאר לעובדה שבארצו הוא התקשה לפרוץ.

אנדלובו שיחק בקבוצת בלומפונטיין כמושאל לפני שהגיע בעונה שעברה לבני יהודה. "עם כל הכבוד למאמנים בדרום אפריקה, הם אף פעם לא נתנו לי הזדמנות לשחק", אמר החלוץ בראיון. "כל כך הרבה מאמנים דרום אפריקאים לא נותנים לצעירים לשחק בעוד שבאירופה כן נותנים לצעירים הזדמנות. באירופה אנחנו מתאמנים קשה ומקריבים, אבל הם נותנים לך סיכוי ואני צריך רק לנצל את זה".

אנדלובו בן ה-22 הוסיף עוד בראיון: "כמו אמרתי, אחת הסיבות לכך שלא שיחקתי הייתה המאמנים. שיחקתי בדרום אפריקה במשך שנתיים ואף קבוצה לא רצתה אותי ולכן הסוכן שלי צלצל אליי וסידר לי לעבור לישראל. הלכתי לדרכי והיה לי מזל".

כפי שפורסם מוקדם יותר, סוכניו של יוריצה בוליאט מנסים לשדך אותו לקבוצה באירופה כבר ביממה הקרובה, אבל אם זה לא יקרה, עטר ישקול להחזיר את בלם סגל נבחרת קרואטיה לקבוצה. חיפה אמורה לשלם לשחקן 250 אלף יורו לעונה, ואם תצרף קשר אחורי זר, כפי שמתוכנן לקרות, יהיו לה ארבעה זרים בלבד.

מאוחר יותר (17:30, כפר גלים) תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול קרית שמונה, בה יטול חלק המאמן ראובן עטר. הקשר עובד אנסה עדיין נבחן בקבוצה. גם הקשר ג'ואל דמאו נמצא על הפרק ובחיפה שוקלים האם לשלם תמורתו כשני מיליון שקלים, סכום אותו לא הסכימו לשלם בעבור עסקת פיראס מוגרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully